Ik heb vandaag nog 'n zalige undercover RS6 gezien. (Molenpoort ondergrondse parking) ook geen foto's...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenOp de parking van de Samsonite fabriek (in Oudenaarde) stond in de vooravond een zwarte Gallardo. Vermoedelijk is het zelf een Nera. Heb die al een paar keer gespot in de buurt daar ... volgende keer eens een kijkje van dichtbij gaan nemen.
Jammer genoeg geen foto's.
Hij reed in tegenovergestelde richting jammer genoeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenTopper:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMeer info over die kar?Motor: dwars-voorin 4 benzine-lijn, 2 kl./cil., turbo, multipoint inj., cil.inh. 1721 cc, boring x slag 81,0 x 83,5 mm, compr. verh. 8,1:1, max. vermogen 88 kW/120 pk bij 5000 tpm, max. koppel 175 bij 2100 tpm.
Onderstel: aandrijving voorwielen, 5-versnellingsbak, voorwieloph. McPherson met torsiestab., achter star met torsiestab., stuurbekrachtiging, draaicirkel 10,1 m, remmen voor geventileerde schijven, achter massieve schijven, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,26/1,71/1,33 m, wielbasis 2,50 m, banden 195/55 R15H, kofferruimte 161 l, tankinh. 60 l, gewicht 1019 kg, laadverm. 441 kg, aanhanger geremd 1000 kg.
Prestaties: Topsnelheid 205 km/h, acceleratie 0-100 km/u 9,0 s, 80-120 km/u in 4/5 -/- s, testverbruik 9,6 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u 66/70 dB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWorden misschien als winterbanden gebruikt ofzo?
Ze misstaan de R8 zeker niet. Netjes !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk BerichtenIk vond hem in het dagelijks verkeer een stuk minder mooi dan op het autosalon waar hij alleen stond. Hij is zo klein ineens... Kan ook aan mijn aparte smaak liggen
tegenover de Ebreak of de volvo toont hij al veel groter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenIk hoor ook bij dat selecte clubje dat niet echt warm wordt van die Alfa
Op het autosalon en op foto's vond/vind ik hem prachtig! Op de openbare weg, tussen het verkeer, is het een klein speelgoedje. Een soort mini-corvette herken ik er nog het meest in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten...en ergens in Gent deze clubman gezien, zie je nog niet veel op de baan
Comment
-
-
Hier is vandaag al de 6e Audi R8 gepasseerd langs de Tervuursesteenweg. Komen allemaal van Dieteren in Kortenberg met testritjes. Eerst één met een zplaat en daarachter één met gewone plaat. Alle kleuren al zien voorbijkomen de laatste maanden Elke dag hoor je ze voorbij "ronken"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Fak die is lelijk.
Nightfire red met zwart dak is AF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDeze Carrera GT heb ik ook al in Zottegem zien rijden, ik kon mijn ogen niet geloven , jammer genoeg geen foto kunnen nemen. Waar ik wel foto's van heb is van deze R8, stond ook in Zottegem onlangs.
1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten...en ergens in Gent deze clubman gezien, zie je nog niet veel op de baan
Comment
Comment