Oorspronkelijk geplaatst door Mvl
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenPotverdikke ja, nu je het zegt. Dit kan toch onmogelijk wettelijk zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenVolgens mij ook niet. Ik vond het zelf een lelijke auto met die velgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenMan man man... perfectie!OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenRechts staat precies een VW Karmann Ghia...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk denk een benz.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteneerst die r8 nu die m3, man gij mankeert 2 vijzen volgens mij
Nee, maar bij die R8 heeft die gast die audi logo's weggehaald + saaie zwarte lelijke velgen. Maar het blijft wel een knappe auto met gruwelijk dik geluid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk Berichten
Is deze nu van een particulier of van DaimlerChrysler Belgium?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenVoila dit is pas een schittterende auto
Is deze nu van een particulier of van DaimlerChrysler Belgium?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenVoila dit is pas een schittterende auto
Is deze nu van een particulier of van DaimlerChrysler Belgium?Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZou me sterk verbazen moesten die met een 7 rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendas een dikke nek! die staat dan boven de wet en ja! das een vooroordeel
Comment
-
Ni normaal, ook al een aantal keer gespot.
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenfak die rijdt daar echt constant rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenAls het er maar 2 zijn, dan kan ik er wel mee leven
Nee, maar bij die R8 heeft die gast die audi logo's weggehaald + saaie zwarte lelijke velgen. Maar het blijft wel een knappe auto met gruwelijk dik geluid.
Maar was maar heel snel, ik vond dat contrast zwart-wit wel iets hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtendas een dikke nek! die staat dan boven de wet en ja! das een vooroordeel
Ik zou het ook zo doen, want het is veel mooier!
Comment
Comment