Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
zie die gaten daar zitten manmanman .
dit kon toch op een andere manier opgelost worden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenGrote plaat voorraan is de enige optie vrees ik
zou dit standaard zijn voor een duitse m3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe Duitse M3 heeft net wel die voorste nrplaat houder, de Belgische niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenAndy, je kent die kerel niet dus vind ik het een extreem belachelijke en ongepaste opmerking.
Ik zou het ook zo doen, want het is veel mooier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik zal zelf wel bepalen wat ik belachelijk vind hé vriend... die plaat hangt onwettig, en die kerel schuurt er wrs zijne zak aan! als die dan een sticker pakt a la ferrari, porsche hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik zal zelf wel bepalen wat ik belachelijk vind hé vriend... die plaat hangt onwettig, en die kerel schuurt er wrs zijne zak aan! als die dan een sticker plakt a la ferrari, porsche hé...
2. ben jij in staat om te zeggen wat wettig is en niet?
3. ik lees ook dingen die jij aan je kar wil doen die onwettig zijn....moeten we dan u ook bestempelen als een dikke nek....
Iedereen doet en laat wat hij zelf wil. Wat maakt mij dat nu uit of iemand een kleine nummerplaat vooraan heeft of niet. Als iemand 2 parkeerplaatsen inneemt dat vind ik pas asociaal en degoutant gedrag (tenzij je een hummer ofzo hebt)
Nuja, ik laat het hierbij en zal ook niet verder gaan op reacties van u die eventueel zullen volgen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten1. ik ben uw vriend niet en zeker niet als je op me op zo'n toon aanspreekt
2. ben jij in staat om te zeggen wat wettig is en niet?
3. ik lees ook dingen die jij aan je kar wil doen die onwettig zijn....moeten we dan u ook bestempelen als een dikke nek....
Iedereen doet en laat wat hij zelf wil. Wat maakt mij dat nu uit of iemand een kleine nummerplaat vooraan heeft of niet. Als iemand 2 parkeerplaatsen inneemt dat vind ik pas asociaal en degoutant gedrag (tenzij je een hummer ofzo hebt)
Nuja, ik laat het hierbij en zal ook niet verder gaan op reacties van u die eventueel zullen volgen.
2. ik weet niet veel, maar een nrplaat moet volgens mij altijd zichtbaar zijn
3. zoals? en dat is dan idd mijn probleem net zoals de rijder van de m3
en ik doelde zeker niet op vijandigheid ze... ge moet me alleen ni zo direct afkraken, kan ik ni tegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten12. ik weet niet veel, maar een nrplaat moet volgens mij altijd zichtbaar zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenJuist en jij kent de volledige Duitse verkeerswetgeving?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenik had ineens nog ni door dat het een duits was
in slovakije is het enkel verplicht om achteraan een plaat te hebben.
aan de voorzijde heeft hij gewoon een sticker geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ffreakie Bekijk Berichtendat is slovaaks
in slovakije is het enkel verplicht om achteraan een plaat te hebben.
aan de voorzijde heeft hij gewoon een sticker geplaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenvoila dat verklaart veel nu kan men vooroordeel ineens wegvallen
Wa doet ne Slovaak met een M3 in België?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenkijk een exclusieve auto:
dit was de eerste die verkocht is in Belgie .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenMaar komt er een vooroordeel bij?
Wa doet ne Slovaak met een M3 in België?
Comment
Comment