Zie dat af...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenik had een turbo gezien, maar mijn fototoestel zat nog in mijn koffer__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenauto's van het autosalon mag je die hier plaatsen?
leer nu godverdomme toch eens lezen...
hier post je een EXCLUSIEVE WAGEN!!!
dat wilt zeggen eentje die je zeeer weinig ziet, maar dna ook echt zeeeeer weinig. Meestal wagens die 500 miljoenbiljoentriljard auro kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk BerichtenNee nee nee nee en nog eens nee!!!
leer nu godverdomme toch eens lezen...
hier post je een EXCLUSIEVE WAGEN!!!
dat wilt zeggen eentje die je zeeer weinig ziet, maar dna ook echt zeeeeer weinig. Meestal wagens die 500 miljoenbiljoentriljard auro kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenPorsche Cayenne Turbo.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Te aalst, sorry voor de slechte kwaliteit, ik kan wel zeggen dat het een BEEST van een auto is!!! Hierna komt zijn andere wagen ;-)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten
toch knappe spot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenWorden hier ook nog deftige foto's getrokken? Precies allemaal wazig, met GSM getrokken, auto in een hoekje van of half op de foto, ... niet enkel newbies zondigen hier aan.
Ja we lopen allemaal constant met nen digitale spiegelreflex op zak telkens we ne Veyron tegenkomen op straat
Comment
-
6 met Schnitzer kit.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenWorden hier ook nog deftige foto's getrokken? Precies allemaal wazig, met GSM getrokken, auto in een hoekje van of half op de foto, ... niet enkel newbies zondigen hier aan.
Newbies?
Comment
-
voorkant bmw 6.
Comment
-
Comment