Audi TT roadster nieuw model nog niet veel te zien.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenjuist!!!!
Opletten, straks val je, hondagirl.
Het gat in de mand wordt groter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWat 'n opmerking wotr....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenals ik niet veel van auto's weet zou ik ook niet om de 14 dagen een autogids kopen en auto's fotograferen e.en heb bijna nooit mijn fototoestel mee...
En dat tweede versta ik niet goed: fotograferen en je hebt je toestel haast nooit mee.
Post eens een foto van jezelf in het topic "de AW forummers in beeld" en het huis van je ouders in "post hier een foto van je huis"? Dan zal je al heel wat twijfels bij vele leden wegnemen. 't Is maar om je te helpen.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenals ik niet veel van auto's weet zou ik ook niet om de 14 dagen een autogids kopen en auto's fotograferen e.en heb bijna nooit mijn fototoestel mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenAls ik Hondagirl haar reacties lees op de 'plaagstoten' , opmerkingen en hints die je maar moet kunnen begrijpen denk ik echt wel dat ze eerlijk is en 11 jaar is, anders zou ze zo niet reageren. Zoja vind ik het wel tof dat zo een jong meisje interesse heeft in auto's, haar spots en foto's probeert te verbeteren en hier op het forum komt. En als wij haar daarbij kunnen helpen en haar passie delen... De foto's van haar lijken me trouwens wel echt en op sommige (als ze blijkbaar haar fototoestel niet bij heeft) zie je dat ze wellicht getrokken zijn door iemand met meer kennis, maar als ze ook hierdoor leert Maar een foto van haar zou inderdaad misschien helpen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenAls ik Hondagirl haar reacties lees op de 'plaagstoten' , opmerkingen en hints die je maar moet kunnen begrijpen denk ik echt wel dat ze eerlijk is en 11 jaar is, anders zou ze zo niet reageren. Zoja vind ik het wel tof dat zo een jong meisje interesse heeft in auto's, haar spots en foto's probeert te verbeteren en hier op het forum komt. En als wij haar daarbij kunnen helpen en haar passie delen... De foto's van haar lijken me trouwens wel echt en op sommige (als ze blijkbaar haar fototoestel niet bij heeft) zie je dat ze wellicht getrokken zijn door iemand met meer kennis, maar als ze ook hierdoor leert Maar een foto van haar zou inderdaad misschien helpen.
De wereld is soms hard, en je moet je dan bewijzen.
Als het echt zo is, dat hondagirl 11j is, dikke chapeau dan, echt waar. Dan gaat ze zeer veel steun krijgen van iedereen hier, daar ben ik zeker van.
Maar nu is het wat ..... tja ... ongeloofwaardig. En ik weet het, de pot verwijt de ketel ... dubbelaccounts zijn mezelf niet vreemd__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mvl Bekijk BerichtenBerlijn, right? Ook al eens geweest er stond toen nog een zo'n blauw met zwart 'Studie-Model' (was wel 3 jaar geleden) en er stond ook een Conti GT. Heb er ook een fototje van getrokken
Niet alleen een Conti GT hoor, er stonden alle 3 de beschikbare Conti's
Maar daar heb ik geen foto van gemaakt, heb ze zelfs niet van dichtbij bekeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenHELP, cars are falling!
Zijn het MIJN ogen?
Comment
-
Comment
Comment