Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
    12 in belgië en luxemburg samen dacht ik
    Ah toch nog "zoveel" thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
      12 in belgië en luxemburg samen dacht ik
      Waar heb je hem gezien als ik vragen mag?

Comment

• Daarnet achtervolging ingezet achter iets SUPEREXCLUSIEF!!!!

En er reed een mooi brunnetje mee . I want that woman!!!!! Pics volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          Daarnet achtervolging ingezet achter iets SUPEREXCLUSIEF!!!!

show me!!!

Comment

• Een Zonda!

Comment

Daarnet achtervolging ingezet achter iets SUPEREXCLUSIEF!!!!

Mercedes SLR Roadster?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                Mercedes SLR Roadster?
                Toevallig wel
                Dik zag iets opdoemen in mijn achteruitkijkspiegel: hé dat is een knappe SL
                *hoort veel lawaai*

Amai die maakt ook genoeg lawaai

*SLR steekt me voorbij*

FAAAAAAAAAAAAK

*schakelt terug en huppa *

Gelukkig had ik al een vermoeden naar waar hij reed en jawel ik heb enkele crappy gsm pics

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wit zwart interieur is AF!!!!!!!!!

Comment

• Perfectie

Comment

• Bij Subaru in Boom gestopt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                        Bij Subaru in Boom gestopt?
                        daar stond niets interessants. Heb eigenlijk enkel naar die kar gaan zien en doorgereden

Wat een kar
                        Daar verdwijnen die Continental GTC, en 430 Spiders die ik gezien heb vanmiddag in het niets. ULTIEM deze bak

Comment

Toevallig wel
                          Ik had het niet door van je andere post maar bij SUPEREXCLUSIEF dacht ik daar meteen aan.

Comment

• euhmz en da brunetteke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              euhmz en da brunetteke?
                              ik heb geen rolling pics

Comment

• Superexclusief misschien wel, maar mooi? Niet echt...

Zou dit nooit kopen. Een vette lambo/ferr en een RollsR!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                  Superexclusief misschien wel, maar mooi? Niet echt...

Zou dit nooit kopen. Een vette lambo/ferr en een RollsR!
                                  ik geef je gelijk dat het teveel geld is...I mean je kan voor hetzelfde geld 2 murcies kopen, maar hij is echt fenomenaal knap! En die moeten toch niet zien naar een kar meer of minder. Die hebben thuis de hele M stal en nog heel veel leuks waaronder een Veyron.... hoewel ik denk dat ze hem misschien verkocht hebben en deze in de plaats hebben.

Maar IRL is hij wel echt zalig.... maar de meerprijs tegenover een SL55AMG vind ik het niet waard

Comment

ik geef je gelijk dat het teveel geld is...I mean je kan voor hetzelfde geld 2 murcies kopen, maar hij is echt fenomenaal knap! En die moeten toch niet zien naar een kar meer of minder. Die hebben thuis de hele M stal en nog heel veel leuks waaronder een Veyron.... hoewel ik denk dat ze hem misschien verkocht hebben en deze in de plaats hebben.

Maar IRL is hij wel echt zalig.... maar de meerprijs tegenover een SL55AMG vind ik het niet waard
                                    SLR Roadster: €502.150
                                    SL65AMG: €230.021

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      SLR Roadster: €502.150
                                      SL65AMG: €230.021

ik vind de prijzen van zo'n mercedes "supercar" overdreven. Dan ga ik liever in een paarden of stierenstal winkelen

Comment

• Doe mij dan maar een corvette

Comment

• Vind zo'n SLR, op foto niet echt goe 'pakken', IRL is ie dan wel weer knap
                                          Maar ook niet het 'wauw' gevoel, dat een Lambo WEL heeft...
                                          En voor de helft van het geld en minder

Comment

Working...
                                          X