Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
      Ik zie de pics ook.

Klopt het dat er vandaag een dodelijk ongeval gebeurd is op Zolder?
      Ja, een motorrijder is overleden, de andere vecht nog voor zijn leven.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Exclusiever dan exclusief, ik had zo'n ding nog nooit gezien

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  Waar heb je hem gezien als ik vragen mag?
                  bornem centrum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

hoog tijd trouwens dat ik me nog eens bezighou met dat logo voor jou want dit is ook niet alles... tekst over foto is sowieso not done vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

Ik denk dat dat de wagen is van Khalilou Fadiga (speler van AA Gent, ex-speler van oa Club Brugge).

Allez ja, em zit toch veel in de Sunset en em rijdt met een Bentley. Kans is groot dat hij het is dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten

hoog tijd trouwens dat ik me nog eens bezighou met dat logo voor jou want dit is ook niet alles... tekst over foto is sowieso not done vind ik
                        Doen mateke! Heb ook al veel horen vertellen dat logo's/tekst onderaan de foto gewoon worden weggeknipt, getuigt van weinig respect vind ik persoonlijk.

Maar ge hebt gelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                          Ik zie de pics ook.

Klopt het dat er vandaag een dodelijk ongeval gebeurd is op Zolder?
                          Jip
                          Motorrijder overleden op circuit Zolder

Tijdens een motorevenement op het circuit Terlaemen in Zolder is vanmorgen een motorrijder uit Brecht om het leven gekomen. Het sportongeval gebeurde rond 9 uur. Een motorrijder knalde achterop een trager rijdende motard. De 30-jarige man uit Brecht overleed ter plaatse.

De tweede motorrijder, een 29-jarige man uit Brussel, raakte levensgevaarlijk gewond. De hulpdiensten brachten de Brusselaar in kritieke toestand naar het Virga Jesseziekenhuis in Hasselt, waar hij nog altijd voor zijn leven vecht. (belga/svm)
                          21/04/08 14u50

Comment

Doen mateke! Heb ook al veel horen vertellen dat logo's/tekst onderaan de foto gewoon worden weggeknipt, getuigt van weinig respect vind ik persoonlijk.

Maar ge hebt gelijk!
                            als ze een foto willen stelen dan stelen ze die toch... en als je echt wil haal je deze tekst ook weer van die foto... 't verneukt gewoon de hele foto waardoor ik na 1 foto al geen zin meer heb om de rest te bekijken en dat kan de bedoeling niet zijn é

Comment

als ze een foto willen stelen dan stelen ze die toch... en als je echt wil haal je deze tekst ook weer van die foto... 't verneukt gewoon de hele foto waardoor ik na 1 foto al geen zin meer heb om de rest te bekijken en dat kan de bedoeling niet zijn é
                              Dat is ook weer waar. Kom maar op met dat logo.

Comment

Dat is ook weer waar. Kom maar op met dat logo.

ondertussen weet je wel al dat ik lui ben en kzit al zodanig veel met photoshop bezig dat ik 't niet snel meer voor mezelf ga opendoen, maar ik probeer er aan te denken als ik eens een kalm moment heb... nu eerst een magazine in indesign lay-outen

Comment

ondertussen weet je wel al dat ik lui ben en kzit al zodanig veel met photoshop bezig dat ik 't niet snel meer voor mezelf ga opendoen, maar ik probeer er aan te denken als ik eens een kalm moment heb... nu eerst een magazine in indesign lay-outen
                                  Tis nu niet dat ik het morgen 'moet' hebben hé.

Comment

• Nice pics Z4 M!
                                    nls2000

Comment

• Maserati Granturismo:

Comment

• Honda S2000:

Comment

• Wallpaperke iemand?

http://www.flickr.com/photos/dennisk...7604622917840/ in 't oog houden.
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X