Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Ja, jammer. Eerst had hij er geen vanvoor (op 't dashboard). Waarschijnlijk enkele keren voor beboet geweest ofzo Stickerplaatje was beter geweest..
voor:
Hoeveel beter is dat niet zeg, maakt een wagen van dat kaliber direct meer 'wauw' gevoel
En waarom geen sticker inderdaad... veel geld is niet persé smaak hebben, zolijkt het..
(uitgezonderd zijn wagen uiteraard, alhoewel)
Tijdens een motorevenement op het circuit Terlaemen in Zolder is vanmorgen een motorrijder uit Brecht om het leven gekomen. Het sportongeval gebeurde rond 9 uur. Een motorrijder knalde achterop een trager rijdende motard. De 30-jarige man uit Brecht overleed ter plaatse.
De tweede motorrijder, een 29-jarige man uit Brussel, raakte levensgevaarlijk gewond. De hulpdiensten brachten de Brusselaar in kritieke toestand naar het Virga Jesseziekenhuis in Hasselt, waar hij nog altijd voor zijn leven vecht. (belga/svm)
21/04/08 14u50
NIet dat het hier thuis hoort, maar het circuit was inderdaad afgehuurd door een motormerk die privé testen aan het uitvoeren waren op een bike. RIP
Waarom? Moet toch gewoon een duplicaat zijn van de achterste plaat, dus als deze zelfde formaat en lettertype heeft + reflecterend is, zie ik niet direct een probleem.
Waarom? Moet toch gewoon een duplicaat zijn van de achterste plaat, dus als deze zelfde formaat en lettertype heeft + reflecterend is, zie ik niet direct een probleem.
Idd, sticker mag ( prob is dat ze meestal veel te klein zijn ).
Een nummerplaat moet verticaal hangen, zo ne sticker plakt meestal rond (of half in) de bumper op da soort karren.
Comment