Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSneller mss niet (in rechte lijn)
- Knapper
- Beter afgewerkt
- 4- zitter
- Goedkoper
- V12
- Ferrari2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenEn niet de hele tijd dat irritant gedreun en geblaas van die kompressormolen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZeg Charel, een 599 is geen vierzitter hoor .
Je kan dat kiezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTiens, dan hebben ze bij Ferrari Antwerpen een auto besteld die niet bestaat
Je kan dat kiezen
Waar zit Zwoemba als je'm nodig hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTiens, dan hebben ze bij Ferrari Antwerpen een auto besteld die niet bestaat
Je kan dat kiezen
Maar bedoel je misschien de 612 Scaglietti? dat is wel een 4-zitter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichtenben jij daar zeker van?
Waar zit Zwoemba als je'm nodig hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJe kan kiezen of je achter 2 zetels wilt, of dat je een opbergvak voor je golftas wilt.
Ik twijfel niet aan uw autokennis hoor, maar volgens mij zit je hier toch echt verkeerd.
Heb je misschien een foto van een 599 met extra zetels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichtennog steeds niet overtuigd.
Ik twijfel niet aan uw autokennis hoor, maar volgens mij zit je hier toch echt verkeerd.
Heb je misschien een foto van een 599 met extra zetels?
Die kerel was naar Ferrari A'pen gegaan en had gevraagd welke Ferrari's je met 4 in kon, en die hadden hem gezegd dat dat de 599 en de 612 waren.
En dan heb ik samen met hem kleuren gekozen enzo, en dan is ie die gaan bestellen.
Moet ik nog eens navragen aan die kerel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenBen er zogoed als zeker van dat ie de 612 bedoelt
612 is een kutbak
Comment
-
Vandaag zijn de 456 en de 612 Scaglietti de enige modellen van het merk die 4 zitplaatsen bieden. Die modellen hebben beiden een vooringelegen V12 motor. Bron wikipedia.
Misschien bedoelen ze hiermee standaard ingebouwd?
Maar je zal het wel weten hé, als je mee naar de garage bent geweest. niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenVandaag zijn de 456 en de 612 Scaglietti de enige modellen van het merk die 4 zitplaatsen bieden. Die modellen hebben beiden een vooringelegen V12 motor. Bron wikipedia.
Misschien bedoelen ze hiermee standaard ingebouwd?
Maar je zal het wel weten hé, als je mee naar de garage bent geweest. niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZou die kerel het héél erg vinden moest hij alsnog een tweezitter krijgen, denk je?
10 tekens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenZou die kerel het héél erg vinden moest hij alsnog een tweezitter krijgen, denk je?
2+2 was de grootste troef die ik had tov de SLR.
612 is de oude motor nog, en over 2 jaar (levertermijn) is die bak al passé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNuja, dat Ferrari-V12-gehuil is ook niet alles als je het mij vraagt
Comment
Comment