Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
]
enkel in black en die velgen maar dan in 19" van de vectra nog meer trek, trek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtentrek, trek,trek... sprits, sprits
enkel in black en die velgen maar dan in 19" van de vectra nog meer trek, trek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenThat some fine piece of understeer you got there
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenmaar tis wel een zwaar trekbommetjes en plezant voor met te rijden... mijn gedacht hé... kheb der nog niet met gereden
Hmm
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenvolgens de boekskes hé schat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk heb liever niet dat types als jij schat tegen me zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenlieverd? gene stress ik zit hier al heel den tijd "ja schat, nee schat,..." tegen die van mij ont zeggen, ze wilt dat ik kom slapen, enja...
Een echte slOpel dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDe boekjes zeggen nochtans ook dat hij in rechte lijn goed gaat, maar eens op t circuit al serieus wat moet inboeten.
Een echte slOpel dus
Opel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenDa's best interessante info
Ik zou ze niet teleurstellen en ze snel gezelschap gaan houden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDe boekjes zeggen nochtans ook dat hij in rechte lijn goed gaat, maar eens op t circuit al serieus wat moet inboeten.
Een echte slOpel dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenEngine troubles na zwaar transport?
[ATTACH]50262[/ATTACH][ATTACH]50263[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtenis een redelijk zwaar bootje, ik schat zeker tegen de 2800 a 3000 kg voor het geheel (boot + trailer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten003.MW bedoel je zeker!
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment