Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenZijn er zoveel in België ingeschreven?
je hebt die van D'ieteren (VYR-011) en dan weet ik hier nog 2 eigenaars zitten. Dat zijn er 3.
En dan zou er niemand anders in België eentje hebben?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door S_L_R ! Bekijk BerichtenHebben wij nu al 2 Veyrons in België ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPakt maar een stuk of 6
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenHebben ze in Spanje geen andere combinaties?
Edit MiniCooper was me voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenVolgens mij is dat in Monaco
In de Medialaan te Monaco!
--
Op de foto met de oldtimer Porka kan je zelfs zien waar in de medialaan... Heck, je kan mij zelfs zienLast edited by Asserti; 30/04/2008, 11:17.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Verdacht, grijze golf met Italiaanse nummerplaat, en achter Veyron Franse Gendarmerie...
Comment
-
Deze ochtend te Anderlecht
Een lekkere Porsche Turbo
En een heerlijke Dacia Logan in het ROOD!!! Uniek is me dat!Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenEn een heerlijke Dacia Logan in het ROOD!!! Uniek is me dat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDat kan echt wel niet. Ofwel wonen ze in een boerengat in de Ardennen, ofwel durven ze er niet mee bijkomen, ofwel liggen ze allemaal op Luxemburgse platen, maar dan zie ik dat niet echt als échte Belgische wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenDat kan echt wel niet. Ofwel wonen ze in een boerengat in de Ardennen, ofwel durven ze er niet mee bijkomen, ofwel liggen ze allemaal op Luxemburgse platen, maar dan zie ik dat niet echt als échte Belgische wagens.
.
belgie is groter dan knokke, en wie weet zijn er mensen die van knokke niet veel hoeven te weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWaarom zou dat niet kunnen?
belgie is groter dan knokke, en wie weet zijn er mensen die van knokke niet veel hoeven te weten.
Effie off Topic vraagje aan Tuscani, ben je Fan van dat rund? (avatar)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenbelgie is groter dan knokke, en wie weet zijn er mensen die van knokke niet veel hoeven te weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenIs inderdaad waar wat je zegt, niet iedereen met zo'n wagens gaan naar Knokke.
Effie off Topic vraagje aan Tuscani, ben je Fan van dat rund? (avatar)
Wie is "dat rund"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWie is "dat rund"?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWie is "dat rund"?
Comment
-
ik denk dat velen hier nog serieuze ogen zouden trekken moesten ze weten wat er allemaal in ons landje zit en nooit of bijna nooit buitenkomt...
Comment
-
Autogespot ziet niet alles hoor
Comment
Comment