Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Sommige foto's zijn met den poll van ons Denniske

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Geben Sie mar gazz

Comment

• Ik weet het, soms zijn de foto's wat donker....

Comment

• Comment

• Het werd net iets te veel voor Dennis. Na een mond op mond beademing van Phedra -die gelukkig in de buurt was- ging Dennis er weer volledig tegenaan.

Comment

• Alle geilheid op 4 wielen

Comment

• Hoezo, veel spotters?

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                              gespot op mont ventoux :

iemand die weet wat dit is?

audi, mercedes? model?
                              wel wel wel... kijk eens aan wat een eer en het is idd een trekkracht test or something of een panne... ze gaan er nl. nieuwe diesels in proppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                Het werd net iets te veel voor Dennis. Na een mond op mond beademing van Phedra -die gelukkig in de buurt was- ging Dennis er weer volledig tegenaan.

fak, ik wist et eh!

The making of van:

1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Ik vind je foto's echt prachtig, maar no way dat ik daar de grond ga liggen voor een kiekje.

Dus bedankt dat jij dat voor ons doet. Ga zo door!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                    Dit is volgens mij geen SL 55..
                                    Kan je me even verklaren waarom het volgens jou geen 55AMG is? Ik wil je best geloven hoor, ik weet alleen niet waaraan ik het zou moeten merken. Jij ziet het blijkbaar wel dadelijk. Ik wil gewoon iets bijleren hoor, ik geloof je.

Comment

• Trouwens, Dennis, schitterende foto's en een grote merci voor wat je er allemaal voor over hebt om ook ons te laten mee genieten van je kunsten! Schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk Berichten
                                        Kan je me even verklaren waarom het volgens jou geen 55AMG is? Ik wil je best geloven hoor, ik weet alleen niet waaraan ik het zou moeten merken. Jij ziet het blijkbaar wel dadelijk. Ik wil gewoon iets bijleren hoor, ik geloof je.
                                        Verkeerde achterlichten, en de uitlaten zijn niet origineel.

Comment

• Zijn dat de enige redenen? Zou iemand z'n voorste zijflanken bvb vervangen door echte AMG versies met de luchtuitlaten om nep te zijn?

Comment

Working...
                                          X