Oorspronkelijk geplaatst door lionheart
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenWaar en wanneer heb je die M5 gezien? Want volgens mij is dat exact dezelfde die ik gisteren in Diepenbeek centrum heb zien rondrijden.. Had ook dezelfde uitlaten en het geluid daaruit was écht veel te bruut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenDomein Bokrijk, zondag 11 mei rond 15u!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenEen spierwitte S8 met matzwarte velgen, keramische remmen, heel verdonkerde ruiten en een dikke V10 onder je rechtervoet! Iemand nog meer wensen?
[ATTACH]50834[/ATTACH] [ATTACH]50833[/ATTACH] [ATTACH]50837[/ATTACH] [ATTACH]50838[/ATTACH] [ATTACH]50836[/ATTACH]
Meer hoef ik er niet over te zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
Meer hoef ik er niet over te zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk BerichtenIs die Carrera 4S van een prof? Ik dacht van de secretaresse ofzo, ze moet nooit langer werken dan 3 uur...
Met welke auto rijdt je en wat is je nummerplaat, ik ben je zeker al tegegekomen
Ik rijd met een (2005) mitsubishi colt, te herkennen aan de 5 cijferige nummerplaat.
Om on-topic te blijven: toevallig die corvette die regelmatig rond de plateau staat nog niet gespot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenEen medestudent heeft me dat eens verteld. Achja, voor ons is de wagen het belangrijkste, niet wie er mee rijdt.
Ik rijd met een (2005) mitsubishi colt, te herkennen aan de 5 cijferige nummerplaat.
Om on-topic te blijven: toevallig die corvette die regelmatig rond de plateau staat nog niet gespot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenAls je de grote foto's wil, en als je ze allemaal wil, let me know, ik heb er een heel deel van Heb ze wel maar op 5Mpix genomen, sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Foto van XLR-xxx corvette
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDe niet-lampe ML AMG in Kortrijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenFacelift D3
Prachtige fotoreeks Dennis
Btw, hoe zit dat juist met die nummerplaten ? B- .... zijn dat ook gepersonaliseerde nummerplaten ? of ?
Comment
-
B-platen zijn denk ik van de eerste nummerplaten die in gebruik zijn genomen.
Edit:
Wiki bevestigd m'n vermoeden
Van 1951 tot 1961 hadden ze 1 letter gevolgd door 4 cijfers
Van 1962 tot 1971 waren het twee letters gevolgd door 3 cijfers
Tussen 1971 en 1973 werden tijdelijk de 3 cijfers tussen de twee letters geplaatst
Sinds 1973 werden het drie letters gevolgd door 3 cijfers. Dit systeem eindigt eind 2008.
Vanaf 2009 worden de drie letters en drie cijfers omgedraaid. Voorbeeld: 123-ABC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk BerichtenAls je de grote foto's wil, en als je ze allemaal wil, let me know, ik heb er een heel deel van Heb ze wel maar op 5Mpix genomen, sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenB-platen zijn denk ik van de eerste nummerplaten die in gebruik zijn genomen.
Edit:
Wiki bevestigd m'n vermoeden
Van 1951 tot 1961 hadden ze 1 letter gevolgd door 4 cijfers
Van 1962 tot 1971 waren het twee letters gevolgd door 3 cijfers
Tussen 1971 en 1973 werden tijdelijk de 3 cijfers tussen de twee letters geplaatst
Sinds 1973 werden het drie letters gevolgd door 3 cijfers. Dit systeem eindigt eind 2008.
Vanaf 2009 worden de drie letters en drie cijfers omgedraaid. Voorbeeld: 123-ABC
Comment
-
Ik ken niet veel van Ferrari, weet dus ook niet wat het is, maar vond het wel knap. Pure klasse.
Ook deze :
Ik was dit weekend in Spa voor de Le Mans Series. Als het je interesseert moet je maar eens gaan kijken op mijn blog : http://rufie-porsche.skynetblogs.be/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenWho the hell needs 5 MP? Ga je't in't groot laten uitprinten om in je kamer te hangen mss? 3 MP is meer dan genoeg.
@Audi S8 : hoe kan ik de foto's tot bij je krijgen?
Comment
Comment