Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lionheart Bekijk Berichten
    Milieubewuste M5, when flower meets power, when aeroplane meets M5, racewars it is!

[ATTACH]50894[/ATTACH] [ATTACH]50895[/ATTACH] [ATTACH]50893[/ATTACH]

Leuke nieuwe MCS

[ATTACH]50896[/ATTACH]

Later als ik groot ben word ik ook een 4.2

[ATTACH]50897[/ATTACH]
    Waar en wanneer heb je die M5 gezien? Want volgens mij is dat exact dezelfde die ik gisteren in Diepenbeek centrum heb zien rondrijden.. Had ook dezelfde uitlaten en het geluid daaruit was écht veel te bruut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
      Waar en wanneer heb je die M5 gezien? Want volgens mij is dat exact dezelfde die ik gisteren in Diepenbeek centrum heb zien rondrijden.. Had ook dezelfde uitlaten en het geluid daaruit was écht veel te bruut.
      Racewars Circuit Zolder op 27 April 2008.

Comment

• Domein Bokrijk, zondag 11 mei rond 15u!

Comment

Domein Bokrijk, zondag 11 mei rond 15u!
          Het is amper een paar 100 meter en een paar dagen mis.

Comment

Een spierwitte S8 met matzwarte velgen, keramische remmen, heel verdonkerde ruiten en een dikke V10 onder je rechtervoet! Iemand nog meer wensen?

[ATTACH]50834[/ATTACH] [ATTACH]50833[/ATTACH] [ATTACH]50837[/ATTACH] [ATTACH]50838[/ATTACH] [ATTACH]50836[/ATTACH]

Meer hoef ik er niet over te zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Meer hoef ik er niet over te zeggen
              Als je de grote foto's wil, en als je ze allemaal wil, let me know, ik heb er een heel deel van Heb ze wel maar op 5Mpix genomen, sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                Is die Carrera 4S van een prof? Ik dacht van de secretaresse ofzo, ze moet nooit langer werken dan 3 uur...
                Met welke auto rijdt je en wat is je nummerplaat, ik ben je zeker al tegegekomen
                Een medestudent heeft me dat eens verteld. Achja, voor ons is de wagen het belangrijkste, niet wie er mee rijdt.

Ik rijd met een (2005) mitsubishi colt, te herkennen aan de 5 cijferige nummerplaat.

Om on-topic te blijven: toevallig die corvette die regelmatig rond de plateau staat nog niet gespot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                  Een medestudent heeft me dat eens verteld. Achja, voor ons is de wagen het belangrijkste, niet wie er mee rijdt.

Ik rijd met een (2005) mitsubishi colt, te herkennen aan de 5 cijferige nummerplaat.

Om on-topic te blijven: toevallig die corvette die regelmatig rond de plateau staat nog niet gespot?

Comment

Als je de grote foto's wil, en als je ze allemaal wil, let me know, ik heb er een heel deel van Heb ze wel maar op 5Mpix genomen, sorry
                    Posten dien handel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

Foto van XLR-xxx corvette
                      Kheb die vorige week ook al paar keer zijn staan int straat van den boekentoren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                        De niet-lampe ML AMG in Kortrijk
                        Idd, echt wel toevallig 2 ML 63's de ene met plaat FQB en die andere NQB

Comment

Facelift D3

Prachtige fotoreeks Dennis
                          Vannacht achter deze A8 gereden op terugweg van Knokke... Knappe wagen !
                          Btw, hoe zit dat juist met die nummerplaten ? B- .... zijn dat ook gepersonaliseerde nummerplaten ? of ?

Comment

• B-platen zijn denk ik van de eerste nummerplaten die in gebruik zijn genomen.

Edit:
                            Wiki bevestigd m'n vermoeden

Van 1951 tot 1961 hadden ze 1 letter gevolgd door 4 cijfers
                            Van 1962 tot 1971 waren het twee letters gevolgd door 3 cijfers
                            Tussen 1971 en 1973 werden tijdelijk de 3 cijfers tussen de twee letters geplaatst
                            Sinds 1973 werden het drie letters gevolgd door 3 cijfers. Dit systeem eindigt eind 2008.
                            Vanaf 2009 worden de drie letters en drie cijfers omgedraaid. Voorbeeld: 123-ABC

Comment

Who the hell needs 5 MP? Ga je't in't groot laten uitprinten om in je kamer te hangen mss? 3 MP is meer dan genoeg.

Comment

B-platen zijn denk ik van de eerste nummerplaten die in gebruik zijn genomen.

Edit:
                                Wiki bevestigd m'n vermoeden

Van 1951 tot 1961 hadden ze 1 letter gevolgd door 4 cijfers
                                Van 1962 tot 1971 waren het twee letters gevolgd door 3 cijfers
                                Tussen 1971 en 1973 werden tijdelijk de 3 cijfers tussen de twee letters geplaatst
                                Sinds 1973 werden het drie letters gevolgd door 3 cijfers. Dit systeem eindigt eind 2008.
                                Vanaf 2009 worden de drie letters en drie cijfers omgedraaid. Voorbeeld: 123-ABC
                                Idd, al waren de B.XXXX platen zowat officieus gereserveerd voor "gepriviligeerde" (om het maar een naam te geven) medeburgers. Vandaar dat je ze hoofdzakelijk terugziet op wagens uit het hogere marktsegment. De B. platen zijn trouwens heden ten dage vrij gegeerde combinaties bij mensen die een persoplaat aanvragen, mede door hun geschiedenis en mede doordat Knokke er door overspoelt wordt

Comment

• Gisterenavond een F430 Scuderia mogen aanschouwen.

Oh my god, wat is dat spel lekker... En dat geluid

Ferrari

Foto staat op mijn gsm, sebiet es uploaden

EDIT:
                                  Last edited by Challazer; 12/05/2008, 17:14.

Comment

• Ik ken niet veel van Ferrari, weet dus ook niet wat het is, maar vond het wel knap. Pure klasse.

Ook deze :

Ik was dit weekend in Spa voor de Le Mans Series. Als het je interesseert moet je maar eens gaan kijken op mijn blog : http://rufie-porsche.skynetblogs.be/

Comment

• De bovenste is een Scaglietti (de gezinswagen van Ferrari) , de onderste een F430.
                                      Wel speciaal, die 612!

Comment

• G55

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          Who the hell needs 5 MP? Ga je't in't groot laten uitprinten om in je kamer te hangen mss? 3 MP is meer dan genoeg.
                                          Van dat principe was ik ook altijd, maar als je een foto met veel MP's verkleint, vind ik dat de details en de gebogen lijnen toch beter zijn. Maar in het algemeen geef ik je gelijk.

@Audi S8 : hoe kan ik de foto's tot bij je krijgen?
                                          Last edited by ; 12/05/2008, 18:35.

Comment

Working...
                                          X