Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Daarnet nog een rossa corsa 612 scaglietti gezien met gepolierde velgen Nooit gedacht dat dit mooi zou zijn op dit model, ben blij dat ik het irl heb gezien
Daarnet nog een rossa corsa 612 scaglietti gezien met gepolierde velgen Nooit gedacht dat dit mooi zou zijn op dit model, ben blij dat ik het irl heb gezien
stond ook zoeentje aan ons hotel in italië, zal binnenkort de foto's eens online zetten
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Het was donker, en op mijne gsm zit gene flash, en ik had TOEVALLIG mene digitale spiegelreflex niet in menne broekzak zitten toen ik dit tegenkwam op de snelweg gisterenavond
De kenners zullen wel kunnen opmaken waar ik het over heb
Kan het zijn dat hij/zij die SL55 AMG nog altijd heeft?
Zag vorige week een 55 in Kortrijk ook op Zwitserse platen... Maja, kan toeval zijn
ik denk 't niet aangezien de platen die toenertijd op de SL55 hingen nu op de SLR hangen dus waarschijnlijkheb je nog een andere gezien
Vraag me trouwens af of die Ford GT uit de regio ook van hen is, kans is redelijk groot omdat 't ook platen zijn van 't zelfde kanton...
Het was donker, en op mijne gsm zit gene flash, en ik had TOEVALLIG mene digitale spiegelreflex niet in menne broekzak zitten toen ik dit tegenkwam op de snelweg gisterenavond
De kenners zullen wel kunnen opmaken waar ik het over heb
Comment