Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel leuke nrplaat van de beemer . Alleen dan met de 19 inchers, want die vind ik toch niet zo mooi
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
      Welke plaat is dat op die a6?
      Lijkt me geen Belg te zijn.
      2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Een R4 ongeveer twee jaar geleden in de Provence getrokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
          Wit-achtige Diablo SV met geblindeerde ruiten...

Staat iedere week een paar keer in Brugge.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
            Afgeragd

M3

Ik heb die BMW al eens zien rijden in Torhout, helaas nog geen goeie foto's van kunnen maken...

Comment

• Ik weet niet of dit exclusief genoeg is - deze ochtend gespot. Porsche Carrera RS

Comment

• 2.7

Comment

• Daarnet deze gezien :

(exterieur : Black Kirsch, interieur : Tan Leather)

Comment

• Net op tijd een CL 500 in mijn wijk op foto kunnen vastleggen:

Comment

• Die Rolls, knappe kleurencombo!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                        Een R4 ongeveer twee jaar geleden in de Provence getrokken.

Dat waren pas race-machienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomClaessens Bekijk Berichten
                          Ik weet niet of dit exclusief genoeg is - deze ochtend gespot. Porsche Carrera RS

ducktail

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                            Daarnet deze gezien :

(exterieur : Black Kirsch, interieur : Tan Leather)
                            Heb dit hok daarstraks ook zien staan, impressive...

Comment

• Daarstraks de rode G55 amg (SA 100) weer gezien (en gehoord) in Hasselt. Damn, perfectie
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                Daarstraks de rode G55 amg (SA 100) weer gezien (en gehoord) in Hasselt. Damn, perfectie
                                Van de zomer photoshoot mee Net als SA 200 en SA 300.
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• AMC Pacer

Comment

Ik weet niet of dit exclusief genoeg is - deze ochtend gespot. Porsche Carrera RS

bwa das toch exclusiever dan >95% van de in dit topic geposte wagens dus denk niet dat de exlusiviteit een probleem is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Van de zomer photoshoot mee Net als SA 200 en SA 300.
                                      Sjiek!
                                      En daarjuist weer 2 keer gezien aan school, dikste 4x4 ever

SA 200 = Witte Aston
                                      SA 300 = ?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

AMC Pacer

Vorige week ook zien rijden. 'Speciale' wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                          Vorige week ook zien rijden. 'Speciale' wagen!
                                          Inderdaad - ik vind het eigenlijk nog wel iets hebben. Op die manier worden de huidige wagens niet meer getekend. Dat was tenminste gewaagd, futuristisch... Of het al dan niet mooi, praktisch etc is, laat ik buiten beschouwing maar toen hadden ze het lef om een design grondig onder handen te nemen - iets wat nu enkel nog maar wordt gedaan met "facelifts".

Comment

Working...
                                          X