Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenAls dit geen camouflage-foto is
en aan de texaco (dacht ik) op de gentsesteenweg staat tegenwoordig ook regelmatig een groene.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten300C SRT bestaat ook hoor, voorkant is bijna hetzelfde als een gewone 300C maar dan met een extra lipje vanonder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DeJokke Bekijk BerichtenBij Heeren staan er inderdaad frequent propere bakskes geparkeerd.
De vraagprijs van hun woningen is misschien in veel gevallen wel sterk overdreven, maar dan is het de taak van heeren om de eigenaars ervan te overtuigen hun vraagprijs te verlagen. Enfin, mijn mening he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenOMG olliblue. wat voor feestje was er daar aan de gang?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenben daar toen ook geweest maar die turbo stond daar toch niet altijd hé, anders ben ik blind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk BerichtenAls dit geen camouflage-foto is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenHebt ge foto's van die proto achteraan?
Ben het niet 100% zeker, maar denk dat het de nieuwe Cayenne was.
Die parking was eigenlijk niet toegankelijk, en heb maar paar foto's kunnen trekken voor de security kwam
Foto's getrokken november 2006
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenOMG olliblue. wat voor feestje was er daar aan de gang?
Heb daar van alles gezien, Carrera GT, SLR, Ford GT, Maybach, ... en sommige in echt gekke kleuren
In Santa Monica waren ze eind november de nieuwe M3 aant testrijden, maar ik ben zoooo traag met men fototoestel
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-