Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
En toch heb ik sterke twijfels bij hun manier van werken, er staan hier in de buurt huizen te koop waar soms al anderhalf jaar hun plaatje hangt.
De vraagprijs van hun woningen is misschien in veel gevallen wel sterk overdreven, maar dan is het de taak van heeren om de eigenaars ervan te overtuigen hun vraagprijs te verlagen. Enfin, mijn mening he.
Ach, zijn zaak draait meer dan behoorlijk zo, dus waarom zou hij die mensen dat niet gunnen?
Ik vind deze foto's precies iets minder, hangt precies iets mistigs over en het voelt zo zwart aan de zijkanten terwijl dit bij andere foto's van jou (denniske) dan weer niet is of komt dit door de lens?
Ik vind deze foto's precies iets minder, hangt precies iets mistigs over en het voelt zo zwart aan de zijkanten terwijl dit bij andere foto's van jou (denniske) dan weer niet is of komt dit door de lens?
Comment