Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vette kleur op die Turbo & RS4.

Knappe foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DeJokke Bekijk Berichten
      Bij Heeren staan er inderdaad frequent propere bakskes geparkeerd.
      Helpt natuurlijk wel dat een deel van die bakken van de makelaars zelf is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten
        En toch heb ik sterke twijfels bij hun manier van werken, er staan hier in de buurt huizen te koop waar soms al anderhalf jaar hun plaatje hangt.
        De vraagprijs van hun woningen is misschien in veel gevallen wel sterk overdreven, maar dan is het de taak van heeren om de eigenaars ervan te overtuigen hun vraagprijs te verlagen. Enfin, mijn mening he.
        Ach, zijn zaak draait meer dan behoorlijk zo, dus waarom zou hij die mensen dat niet gunnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten

Comment

• Mooie pics!! Keep it comin'
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Prachtige foto's Denniske, en een lekkere M3 SEDAN

Comment

• Ik vind deze foto's precies iets minder, hangt precies iets mistigs over en het voelt zo zwart aan de zijkanten terwijl dit bij andere foto's van jou (denniske) dan weer niet is of komt dit door de lens?

Comment

• ik denk dat dat een photoshop is want da is alleen bij de turbo en rs4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichten
                    Best wel exclusief denk ik

Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                    Yes

Allé, eigenlijk een stuk van de R11. De R11 is eigenlijk de Militaire baan
                    Maar dit is dan toch niet de Jules Moretuslei maar een zijstraat ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      Ik vind deze foto's precies iets minder, hangt precies iets mistigs over en het voelt zo zwart aan de zijkanten terwijl dit bij andere foto's van jou (denniske) dan weer niet is of komt dit door de lens?
                      Fake vignettering is dat
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Fake vignettering is dat
                        Laat dat in het vervolg dan maar, tis mooier zonder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Dit was gisteren toch he ? Toen ik er passeerde stond die aston martin, R8, ... enzo er ook Rond half 5

Wat voor winkel ofzo is dat eigelijk ? nooit op gelet wat daar te beleven valt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                            Dit was gisteren toch he ? Toen ik er passeerde stond die aston martin, R8, ... enzo er ook Rond half 5

Is dat niet een vastgoedmakelaar?
                            1982 BMW E28 528i
                            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Maar dit is dan toch niet de Jules Moretuslei maar een zijstraat ofzo?
                              Dat is wel degelijk de Jules Moretuslei, meer bepaald aan het kruispunt met de Heistraat.
                              2009 Alfa Romeo 147

Comment

Da's zo'n 2 weken geleden.

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                                Is dat niet een vastgoedmakelaar?
                                Inderdaad.

Comment

Das Heeren & Hillewaere Vastgoed & Verzekeringen.

De Belgische startpagina de beste links vind je hier! Plaats ook je eigen links en kom hoger in Google.

En die foto is van zo een 2 weken geleden.

Die R8 staat er dagelijks, is van Mathé Heeren.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Dit vond'k ook wel 'n goei

1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X