Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Nog wat willekeurige spots.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Voila dat is het voorlopig denk ik..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                Vind ik nu persoonlijk niet.
                Ze mogen me nog geld toestoppen om met die plaat te rijden, toch zou ik het niet willen
                En die plaat is...?

Vette rolling pics trouwens, Matthi!

Comment

• Fck-001

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                    En die plaat is...?

Vette rolling pics trouwens, Matthi!
                    Thanks, ik vind ze zelf niet zo geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                      Jij bent op die parking geweest!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                        Jij bent op die parking geweest!?
                        Uiteraard. Ik heb mijn wagen daar op de dyno laten zetten. En andere uitlaten besteld voor mijn wagen.

Comment

Uiteraard. Ik heb mijn wagen daar op de dyno laten zetten. En andere uitlaten besteld voor mijn wagen.
                          Zo kan ik ook op de parking gaan, zo oneerlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            ffreakie, met wat rijdt jij nu rond?
                            momenteel met niets, allé ik wissel wat af met de auto's die op het bureau staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichten
                              Zo kan ik ook op de parking gaan, zo oneerlijk

Ocharme, moet ik je eens meenemen op de parking als ik de uitlaten ga afhalen?

Edit, ik zie juist je leeftijd. Laat maar

Comment

Ocharme, moet ik je eens meenemen op de parking als ik de uitlaten ga afhalen?

Edit, ik zie juist je leeftijd. Laat maar
                                Als ik wil ga ik er zelf wel naartoe hoor, daarvoor heb ik geen uitlaten nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Kan je die foto's nog es uploaden? Waar heb je die gezien?
                                  Zie je die foto's nie?

ZoldOr

pag 3 http://s242.photobucket.com/albums/f...ELCAR/?start=0
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Gisteren in de streken van Bavikhove ergens...

"Bavikhove, een deelgemeente van Hoarelbeke" (klassieker onder de in-de-gloria-quotes )

Comment

• Voor de liefhebbers SLR007 stond bij Porsche Brussel op de parking. Ik heb er gsm-foto'ke van genomen, maar ik ben te lui om dat ook echt te gaan uploaden.

Comment

• De deur van die GT3RS is niet in het slot !! Je kon interior pics nemen. Hehe

Comment

• Da's Rudy. 1 of andere nonkel van mijn vriendin. Bijzonder vriendelijke kerel !

Comment

Working...
                                          X