Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVoila, dacht ik ook. Niet iedere Turbo Cabrio met sportec velgen, rode achterlichten, GT2-bumper en getuned door RUF is Rami hoor...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtenmisschien omdat hij eerst met een Dodge Ram reed...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenZijn vader reed alleszins niet met een Ram.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenZijn vader reed alleszins niet met een Ram.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk Berichtendenk eens na e, hij KON er mee gereden hebben en ik zei MISSCHIEN.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenJe moet je niet zo aangevallen voelen hoor schat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenNog wat willekeurige spots.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HondaGirl Bekijk BerichtenDat ben ik niet, maar ik zei misschien, dus het kon zijn van wel en niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenNah of ze gingen naar Pinkpop...daar waren thans zeer veel Britten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenHeb ik gezien ja
Was je daar? Nah ik denk toch dat de bovenstaande naar de ring gingen (of van de ring kwamen) getuige de Ringsticker op de rode Elise.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
Ocharme, moet ik je eens meenemen op de parking als ik de uitlaten ga afhalen?
Edit, ik zie juist je leeftijd. Laat maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenWanneer ga je er terug langs? Ik wil wel mee!
Binnen 3 à 4 weken.
Comment
Comment