Denk ik ook.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb m al horen starten en het geluid klinkt toch als een AMG. Volgende keer vraag ik het gewoon, ik kom er vrij vaak.
Na wat opzoekwerk blijkt dat de SL55AMG en SL65AMG idd geen volledig rode achterlichten hebben. Dus ofwel is deze fake ofwel wou de vorige Duitse eigenaar niet te veel opvallen.
EDIT: ik zie juist dat de persoon hierboven ook wat opzoekwerk heeft gedaan :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten& ook een fake AMG?
Ik zie nergens een badge en hij heeft zelfs geen AMG bumpers. Enkel de velgen en volgens mij zijn de uitlaten zelfs non-amg. Een faker is hier niet aan de orde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenDaar sta je dan met je nieuwe auwdi.
komt een wagen van 20jaar oud je effe afdrogen.
mn S4 is van '92, maar toch... respect voor de Ford!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichtenwat is daar fake AMG aan?
Ik zie nergens een badge en hij heeft zelfs geen AMG bumpers. Enkel de velgen en volgens mij zijn de uitlaten zelfs non-amg. Een faker is hier niet aan de orde.
Fake AMG is een S500L AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEn jij kan ook het verschil horen tussen en SL500 en een SL55AMG?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIdd, gewoon een tjoener.
Fake AMG is een S500L AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daud Bekijk Berichtenwat is daar fake AMG aan?
Ik bedoelde gewoon dat het geen AMG is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenLOL CARLITO
die badge die komt er gewoon bij als je dat AMG pakket besteld... stop met zeuren over die flut dingen
In Spanje zag ik overlaatst ook een S500 met een AMG pakket:
Toevalligheid zeker Carlo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenLOL CARLITO
die badge die komt er gewoon bij als je dat AMG pakket besteld... stop met zeuren over die flut dingen
Tiens, dan is dat toch enkel in de westhoek en niet in Antwerpen en Nederland
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenThanks Timo!
In Spanje zag ik overlaatst ook een S500 met een AMG pakket:
Toevalligheid zeker Carlo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, er rijden ook meerdere M 316i's rond he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenAllemaal niets in vergelijking met de A6 AMG waar ik gisteren in Schoten achter reed
Comment
Comment