Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb hem ook al gespot in Antwerpen.
    Is een 3.0d

Comment

• Heerlijke combo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
        zoek de momenteel nog exclusieve wage. Is de eerste die ik spot zonder garageplaten

villa doria... staan dikwijls ferme bakken, maar wordt volledig teniet gedaan als je even verder voorbij asp cars rijdt...

Comment

• Kleine preview...

Comment

• Le mans
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              villa doria... staan dikwijls ferme bakken, maar wordt volledig teniet gedaan als je even verder voorbij asp cars rijdt...
              inderdaad. Vond het na ik er zelf eens was gaan eten een nogal overroepen restaurant.Niet dat eht slecht was maar het was het geld niet waard.

Als je goed kijkt naar de foto dan zie je dat ik op weg ben richting ASP

Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
                Kleine preview...

F50

Comment

zoek de momenteel nog exclusieve wage. Is de eerste die ik spot zonder garageplaten

Zalig restaurant...

Aan de Mirador aan de overkant heb ik mijn eerste X6 gespot, wel met garageplaten.

Comment

• Zo goed vind ik villa doria eigenlijk niet.
                    Ben er een paar keer geweest, het is niet slecht, maar ik ga er zeker niet speciaal voor naar Schoten rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      Villa doria is idd de moeite, en niet enkel qua wagens
                      Daarover Mirador is ook van hun, de klanten gaan daar apperitieven, ook de moeite qua wagens ! endan ASP-cars
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                        Daarover Mirador is ook van hun
                        Fout, is van de eigenaar van BLFLR en Melkerij.

(Sorry voor OT..)

Maar er staan inderdaad altijd zalige pimp-mobiels.

Comment

Villa doria is idd de moeite, en niet enkel qua wagens
                          Daarover Mirador is ook van hun, de klanten gaan daar apperitieven, ook de moeite qua wagens ! endan ASP-cars
                          en Jorssen ook niet vergeten é .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Fout, is van de eigenaar van BLFLR en Melkerij.

(Sorry voor OT..)

Maar er staan inderdaad altijd zalige pimp-mobiels.
                            Stond vorige keer nog in een magazine
                            nuja, ik geloof je hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              en Jorssen ook niet vergeten é .
                              Stond vorige keer een Z8 en daarnaast Z4M en M5, da was inderdaad de moeite

Comment

Stond vorige keer een Z8 en daarnaast Z4M en M5, da was inderdaad de moeite
                                Zilvere Z8 nummerplaat JP..... ?
                                Zo ja dat is m'n achterbuur,auto staat meer daar dan hier .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                  Zilvere Z8 nummerplaat JP..... ?
                                  Zo ja dat is m'n achterbuur,auto staat meer daar dan hier .
                                  Niet naar gekeken, 't was een zilvere
                                  En zo dik zijn ze niet gezaaid hé

Comment

Niet naar gekeken, 't was een zilvere
                                    En zo dik zijn ze niet gezaaid hé
                                    Hier in Essen weet ik er 3 rijden.
                                    2 Belgische en 1 Hollandse en allemaal zilver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

Die heeft een tijdje op kapaza gestaan effe terug. Dat ding is een echte topsport... (geweest)

Comment

• Bij mij in de straat is er iemand die een Z3, Z4 en Z8 heeft. Allemaal zilver.

Aan de mirador is ook altijd wel leuks te spotten. Aspro staat er ook dikwijls

Antwerpen is't Stad
                                        en al de rest is parking!!

Comment

Bij mij in de straat is er iemand die een Z3, Z4 en Z8 heeft. Allemaal zilver.

Aan de mirador is ook altijd wel leuks te spotten. Aspro staat er ook dikwijls
                                          smorgens / 's avonds?
                                          Men pa is er bijna elke morgend, hij gaat daar eerst iets eten (soms) ontbijten endan fitnessen wat verderop

Comment

Working...
                                          X