Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten1st price
price <--> prize1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVolgende keer zoiets aankondigen hé!!!!
Dan had je 'n ganse fotoreportage gehad.
Mochten jullie ook op het circuit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenL*L, ge had me wel 'n sms mogen sturen.
Comment
-
Ik heb donderdagavond op de E17 een Jeep gezien met aanhangwagen.. Op die aanhangwagen stond een GUMPERT APOLLO (ik had in het passeren enkel die APOLLO gezien maar na wat opzoeken kwam ik uit bij GUMPERT APOLLO
Zo iets dus (deze die ik had gezien was wel volledig zwart ):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenIk heb donderdagavond op de E17 een Jeep gezien met aanhangwagen.. Op die aanhangwagen stond een GUMPERT APOLLO (ik had in het passeren enkel die APOLLO gezien maar na wat opzoeken kwam ik uit bij GUMPERT APOLLO
Zo iets dus (deze die ik had gezien was wel volledig zwart ):
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenover een exclusieve spot gesproken, ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenJammer dat ik er geen foto van heb.. Wat mij nu wel opvalt is dat er aan de linkerkant GUMPERT staat, deze die ik heb gezien stond er links APOLLO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenover een exclusieve spot gesproken, ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.
het gaat van kwaad naar erger bij je he Zwoemba
Ferrari -----> Porsche -----> Mercedes
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenTotaal niet als taxi geschikt dus..
Comment
-
Vandaag dit gezien op een parking langs de E40, een Porsche 911 GT3 en een Ferrari F430, een 6 reeks en een Aston Martin en twee M3's, een E36 en een E46:
Comment
-
Ik was op weg naar Francorchamps en daar heb ik het volgende gefotografeerd: Enkele C63 AMG's waaronder de F1 safety car, een wagen waarvan ik de naam ben vergeten en naar mijn mening niet echt mooi was en 2 Ferrari's 360 Modena's, een gewone en een Challenge Stradale:
Comment
Comment