Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nu nog exclusief: Dacia Sandero

Comment

• exclusief? de goedkoopste auto die er is

Comment

• Coole combo!

Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Comment

• Comment

• exclusief? de goedkoopste auto die er is
            Nou en?
            Exclusief is niet noodzakelijk duur hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
              Nou en?
              Exclusief is niet noodzakelijk duur hé.
              weet ik, was als (slechte ) grap bedoeld

Comment

• Vette CL Daan!

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Vind ik wel sjiek

Comment

Comment

• Nieuwe plaat

Comment

• spijtig van badge

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                              Vind ik wel sjiek
                              brabus smartjes
                              ik zie elke dag een zilveren coupé en een zwarte forfour brabus.
                              komt wel een aardig geluid uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                                Vind ik wel sjiek
                                In dees smartje reden vorig weekend zo 2 mensen van minsten 60 jaar met golfclubs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                                  spijtig van badge
                                  en de overdreven uitlaten
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• knap gerief hier miljaar...

wat ik me soms afvraag... vinden jullie - fotografen - 't soms niet wat raar om zo foto's te staan trekken .. zeker als er nog volk jou bezig ziet? En zeker als de eigenaar bv in de auto zit...nog nooit een uitbrander gehad dan?
                                    Als ik zo soms iets speciaals tegen kom dan probeer ik er ook wel een foto van te maken .. maar liever als er niet te veel volk dat ziet gebeuren, allee ja... als de eigenaar jou dan bezig ziet.. 'k weet niet ... vind 't gewoon beetje raar.

Comment

• Ik probeer dat meestal zo subtiel mogelijk te doen. Soms schaam ik me te veel en wacht ik bv tot de eigenaar uitgestapt is, maar na enkele jaren went dat wel
                                      Als je met 2 spot dan is dat natuurlijk helemaal anders.

Comment

• Ik denk dat er vandaag een compleet zwarte R8 in Torhout staat, Dus forumleden die in die streek wonen, ga massaal foto's nemen! Meer bepaald in de Brildamstraat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                                          knap gerief hier miljaar...

wat ik me soms afvraag... vinden jullie - fotografen - 't soms niet wat raar om zo foto's te staan trekken .. zeker als er nog volk jou bezig ziet? En zeker als de eigenaar bv in de auto zit...nog nooit een uitbrander gehad dan?
                                          Als ik zo soms iets speciaals tegen kom dan probeer ik er ook wel een foto van te maken .. maar liever als er niet te veel volk dat ziet gebeuren, allee ja... als de eigenaar jou dan bezig ziet.. 'k weet niet ... vind 't gewoon beetje raar.
                                          raar vind ik het zeker, als de eigenaar nog in de auto zit, neem ik nooit foto's, heb er zo al veel moeten laten staan, maar dan foto's maken vind ik onrespectvol

Comment

Working...
                                          X