Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
    Geweldige kleur, deze auto!

Even een vraagje; de mensen die deze foto's trekken, hebben die altijd hun fototoestel bij of hoe doen jullie dat?
    Sommigen (bv Dennis) gaat speciaal met de trein van Limburg naar Knokke om auto's te spotten
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Sommigen (bv Dennis) gaat speciaal met de trein van Limburg naar Knokke om auto's te spotten
      Zijn foto's zijn dan ook altijd

Ga er proberen aan denken om ook mijn fototoestel af en toe mee te nemen. Heb toch al enkele keren gevloekt omdat ik het niet bijhad...

Comment

• Ik heb mijn camera 99% altijd bij ja. En er zijn wel meer mensen die zo ver komen om auto's te spotten Knokke is en blijft zalig.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Ik heb mijn camera 99% altijd bij ja. En er zijn wel meer mensen die zo ver komen om auto's te spotten Knokke is en blijft zalig.
          Knokke staat er ook om bekend hé, na een dagje daar vertoeven is een Porsche Carrera 4 meestal 'gewoontjes', als je ziet wat er daar nog allemaal rondrijdt.

Comment

• Vuil, vuiler...vuilst

Comment

Propere foto

Comment

echt een PRACHTIGE foto, alleen had je die planten ervoor toch moeten uittreken
                Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                toch effe quoten
                Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                dat gaat over de garage beerens
                die ook Spyker doet zeker?
                en onderhoud en herstellingen

alsook

verkoop van nieuwe en occasie voertuigen

officieel dealer en verkooppunt

Ik zei het je

http://www.google.be/search?hl=nl&q=...geval+Rs6&meta=

werkt ook met beerens Rs6

hmm werkt eigenlijk met praktisch alles wat opgegeven is
                Last edited by ; 16/07/2008, 13:53.

Comment

• en de wagen?
                  als exclusieve wagen-houder-lover, doet zo'n 8c je iets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                      en de wagen?
                      dit zal rami zijn weg naar ferrari zijn, dat ik het gezegd heb!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        en de wagen?
                        Niet echt neen. Ik vind het een geslaagd model he, dat wel. Maar ik zou het nooit kopen ... misschien als ie 50% goedkoper had geweest ... maar dan nog. Het gaat niet alleen om de exclusiviteit, in die prijsklasse zou ik eerder naar de upcoming R8 V10 gaan denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        dit zal rami zijn weg naar ferrari zijn, dat ik het gezegd heb!!

Comment

• Geen oldskool dus voor u, liever moderne lijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Niet echt neen. Ik vind het een geslaagd model he, dat wel. Maar ik zou het nooit kopen ... misschien als ie 50% goedkoper had geweest ... maar dan nog. Het gaat niet alleen om de exclusiviteit, in die prijsklasse zou ik eerder naar de upcoming R8 V10 gaan denk ik.

Hmm waarom zeg je toch steeds R8, liever geen gallardo meer dan? Toch dezelfde prijsklasse (200k) of zit ik er een beetje naast?

Comment

• Jawel, Gallardo is magnifiek maar die zit een heel pak duurder dan een R8 he.

Comment

• Kost die Alfa 200k?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                  Jawel, Gallardo is magnifiek maar die zit een heel pak duurder dan een R8 he.

denk da diene V10 R8 toch angstwekkend kort in de buurt gaat komen van de Gallardo qua prijs. Maar misschien da ze de (noodzakelijke) optielijst goedkoper houden om ni teveel in mekaars vaarwater te zitten.

Comment

• ni de beste kwaliteit, mor vond'm wel speciaal genoeg...
                                    Aston Martin DBS, gespot op A12 paar weken geleden:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      ja is toch nie zo raar, in limburg ga je niet veel spotten tegenover knokke Ga ook regelmatig maar dan wel met den auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
                                        ja is toch nie zo raar, in limburg ga je niet veel spotten tegenover knokke Ga ook regelmatig maar dan wel met den auto
                                        Als 13jarige zelf met de auto naar daar gaan,flink .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                          Vuil, vuiler...vuilst

Doet mij denken aan mijn wagen verleden winter.

Comment

Working...
                                          X