*kuch*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten*kuch*
Comment
-
-
Als er hier dan toch wordt uitgedeeld, voor mij die oranje van hierboven. Maar niet cabrio, bitte.
Trouwens, die mat zwart-roze is echt dé ultieme pussymobiel, eh. Ik zie daar zo een zot, jong ding à la Paris Hilton uitsukkelen (al telefonerend met de gsm tussen schouder en kin) terwijl met ze 1 hand tracht zo zedig mogelijk uit te stappen ondanks haar ongetwijfeld korte out-fit en met de andere hand de hond (lees rat) meesleurt aan de les...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk BerichtenTrouwens, die mat zwart-roze is echt dé ultieme pussymobiel, eh. Ik zie daar zo een zot, jong ding à la Paris Hilton uitsukkelen (al telefonerend met de gsm tussen schouder en kin) terwijl met ze 1 hand tracht zo zedig mogelijk uit te stappen ondanks haar ongetwijfeld korte out-fit en met de andere hand de hond (lees rat) meesleurt aan de les...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten..Terwijl hij gewoon van een zotte arabier is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtendie velgen staan echt niet
En stickerplaat >> gewone nummerplaat >> slecht lettertype
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenFrancorchamps vandaag? hopen dat hij er morgen ook nog is
Enne, er staat meer dan genoeg mooi gerief hoor
Comment
-
Terug van 16 dagen kamp naar de provence. Er volgen nog wel wat foto's, maar dikker dan dit moet je niet verwachten. Tja vetter dan dit is ook wel moeilijk
De Maybach stak ons voorbij beetje over Lyon.
We zaten eigelijk te discussiëren over de lelijkheid van de kleur van de X3 die ervoor reed, dus de maybach kwam nogal onverwacht....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk BerichtenVooral hopen dat het morgen wat beter weer is zeker. Vandaag misschien een uurtje droog geweest op een hele dag
Enne, er staat meer dan genoeg mooi gerief hoor1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment