Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eigenlijk een lelijk hok zo'n Maybach.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
      die velgen staan echt niet
      Ik vond ze ook niet echt passen. Maar de wagen op zich is een echte dreamcar, laat staan dat het een schril contrast was met de getunede Seats, mislukte Saxo's en een misselijkmakende 147-met-vleugeldeuren.

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
      Eigenlijk een lelijk hok zo'n Maybach.
      Maar wel lekker onopvallend, itt een RR of Bentley. Nuja, ik zou een S600 L kopen moest ik dat type wagen zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
        Ik vond ze ook niet echt passen. Maar de wagen op zich is een echte dreamcar, laat staan dat het een schril contrast was met de getunede Seats, mislukte Saxo's en een misselijkmakende 147-met-vleugeldeuren.

Maar wel lekker onopvallend, itt een RR of Bentley. Nuja, ik zou een S600 L kopen moest ik dat type wagen zoeken.
        Maybachs zijn idd heel discreet, ik zag eens een 57S en toen ik tegen een vriend van me (niet echt een autoliefhebbener) zei: kijk een maybach had hij geen idee waar ik het over had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
          Die Waalse jeugd doet precies niets anders dan met getjoende johnnybakken rondrijden. Een van de weinige pareltjes in Dinant gisteren:

Ik ben paar weken geleden in Dinant geweest,nog nooit zoveel E92 met M pack gezien op een uurtje.
          Meer dan 10stuks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peterke Bekijk Berichten
            Yep

Wat is er te doen op franco?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
              Wat is er te doen op franco?
              RMA Trackdays.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                RMA Trackdays.
                daar moogt ge toch binnen hé want ik vertrek binnen een kwartier, da ik nie voor niks naar ginder ga

?

Comment

daar moogt ge toch binnen hé want ik vertrek binnen een kwartier, da ik nie voor niks naar ginder ga

?
                  Sure, en er gaat ook niet zoveel volk zijn aangezien niet veel volk hiervan weet.

Comment

Sure, en er gaat ook niet zoveel volk zijn aangezien niet veel volk hiervan weet.
                    ga jij ook?

Comment

ga jij ook?
                      Normaal wel, maar ik ga het dit jaar nog maar 'n keertje overslaan. Other plans.

Comment

• In Zwitserland:

In Italie:

Wat is Italie trouwens een heerlijk land om in te rijden.

Comment

• Nice die aston
                          Btw: ik heb de bentley gespot hé
                          Zo dadelijk de foto's uploaden hier, en nog wat mooi's

Comment

• Markt Veurne deze namiddag :

Comment

• Hier is die dan Na lang wachten stond hij daar mooi en wat een kleur (in de positieve zin) Ook nog een kleine combo met de audi R8
                              Wat is het een plaatje toch é

Dikke en héél mooie rims

De audi R8 die ik nogal eens heb gespot

Last but not least

Hopelijk vinden jullie de foto's goed

Comment

Normaal wel, maar ik ga het dit jaar nog maar 'n keertje overslaan. Other plans.
                                Gij kalf!

@Brecht: Nette & zuivere pics! Keep 'em coming!
                                1991 Mazda MX-5 NA
                                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Thx deniske

Volgende Bmw M3 E 93

Wat detailfoto's ^^

Geef mij toch maar dan de coupé, btw weet iemand wat voor nummerplaat dit is?

Comment

• Duitse Transitplaat

Aan die oranje dingen vooraan te zien, een Amerikaan die via Munchen is ingevoerd?

Comment

• Jep de wagen is ingevoerd, dat weet ik wel (zoals jij zei van de oranje reflectoren).

Comment

• Super knap die rode GT Speed.

Comment

• invoeren is wel slim; prijsverschil tussen een amerikaanse en een europese is navenant;
                                          een m3 cabrio begint daar op 64,950.00 USD (ofte 41,229.45 EUR)
                                          terwijl die hier begint op 77,600.00 EUR.
                                          (aldus de bmw sites van USA en België)
                                          kheb wel de standaard- en optielijst niet vergeleken, en ik heb ook geen flauw idee wat de invoer van zo'n ding kost

dit volledig off topic
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X