naar Puerto Banus geweest, Xime?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenJa zeker, dat is al de 2de sportwagen die ik op zo'n duits plaat zie rondrijden, deze en een bmw M3 E93.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenIn duitsland hebben ze betere systemen met hun nummerplaten dan hier zelf nummerplaten voor enkele dagen zodat je niet heel het jaar door uw auto moet inschrijven als je hem maar een paar keer gebruikt ! vooral handig op straffe bakken natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenKunnen dieven info achterhalen via de nummerplaat in Duitsland? (Niet dat ik je in twijfel trek, weet het zelf gewoon niet.)
Het zijn natuulrijk wel geen foto's van voor zijn huis maar als hij kwaad wordt wil dat toch zeggen dat hij liever geen foto's op het net ziet staan met nrplaat en al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xime Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLOL ... jaja, ge ziet het eitje zijn deuren omhoog steken
Ik zie juist niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenOmhoog steken? Is het een lambo?
Ik zie juist niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenOmhoog steken? Is het een lambo?
Ik zie juist niks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nielz Bekijk Berichtennaar Puerto Banus geweest, Xime?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichtenaangezien hij eitje zegt zal het wel een Koenigsegg zijn hé
Ik zie nog altijd geen deuren omhoog steken. Mss daar rechts achter die lichtblauwe auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAhja, nog zo ver niet gedacht.
Ik zie nog altijd geen deuren omhoog steken. Mss daar rechts achter die lichtblauwe auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk zie nog altijd geen deuren omhoog steken. Mss daar rechts achter die lichtblauwe auto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDat is mijn ged8 iig!
Xime zal dit toch even moeten verduidelijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenDat is mijn ged8 iig!
Onmogelijk dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenIk zie daar niet eens een auto en geen enkel gezicht van die drie mannen die daar lopen kijkt naar rechts
Onmogelijk dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMisschien loopt er voor hen een mooie dame in bikini?
Xime, we need you !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenMisschien wel even de nummerplaat wegwerken in that case.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtentis nen duits
Duitsers zijn ook mensen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat verandert dat aan de zaak?
Duitsers zijn ook mensen.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment