Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• naar Puerto Banus geweest, Xime?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
      Ja zeker, dat is al de 2de sportwagen die ik op zo'n duits plaat zie rondrijden, deze en een bmw M3 E93.
      In duitsland hebben ze betere systemen met hun nummerplaten dan hier zelf nummerplaten voor enkele dagen zodat je niet heel het jaar door uw auto moet inschrijven als je hem maar een paar keer gebruikt ! vooral handig op straffe bakken natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
        In duitsland hebben ze betere systemen met hun nummerplaten dan hier zelf nummerplaten voor enkele dagen zodat je niet heel het jaar door uw auto moet inschrijven als je hem maar een paar keer gebruikt ! vooral handig op straffe bakken natuurlijk
        Vehicles which have not been registered (because they are for transfer within Germany) have to carry short-term plates valid only for five days. The code starts with the numbers 04, e.g. DD-04000, and the plate has a yellow strip on the right showing when they are valid. The date is listed numerically, on three lines, reading day, month, year, with two digits each. The vehicle need not have a valid technical inspection, however it must be technical fit to be operated in public. Insurance premiums are quite high, appr. 100 for the above mentioned 5 days. Most insurance companies credit this premium if the car is registered as a normal car with the same insurance company after these 5 days.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
          Kunnen dieven info achterhalen via de nummerplaat in Duitsland? (Niet dat ik je in twijfel trek, weet het zelf gewoon niet.)
          Het lijkt mij niet zo moeilijk. Ze moeten maar een insider hebben bij de DIV of gewoon het systeem aftappen.

Het zijn natuulrijk wel geen foto's van voor zijn huis maar als hij kwaad wordt wil dat toch zeggen dat hij liever geen foto's op het net ziet staan met nrplaat en al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xime Bekijk Berichten
            En nog twee verstopte schoonheden. De eerste is wel bijna onmogelijk te herkennen maar zeer exclusief (the stig is er al mee van het circuit geraakt)

LOL ... jaja, ge ziet het eitje zijn deuren omhoog steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              LOL ... jaja, ge ziet het eitje zijn deuren omhoog steken
              Omhoog steken? Is het een lambo?

Ik zie juist niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten

Ik zie juist niks.
                Neen, het is een pak duurder, exclusiever en zijn deuren gaan niet zo hoog open als die van een V12 Lambo

Comment

Ik zie juist niks.
                  aangezien hij eitje zegt zal het wel een Koenigsegg zijn hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz Bekijk Berichten
                    naar Puerto Banus geweest, Xime?
                    Blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                      aangezien hij eitje zegt zal het wel een Koenigsegg zijn hé
                      Ahja, nog zo ver niet gedacht.

Ik zie nog altijd geen deuren omhoog steken. Mss daar rechts achter die lichtblauwe auto?

Comment

Ahja, nog zo ver niet gedacht.

Ik zie nog altijd geen deuren omhoog steken. Mss daar rechts achter die lichtblauwe auto?
                        Denk eerder dat het over de zwarte wagen gaat waar al die mensen voor lopen, maar weet het natuurlijk ook niet zeker aangezien ik ook geen deuren zie

Comment

Dat is mijn ged8 iig!

Comment

• ik zie niks, oftewel kan rami door de mensen heen kijken

Comment

Dat is mijn ged8 iig!
                              Het zou wel kunnen hoor.

Xime zal dit toch even moeten verduidelijken.

Comment

Dat is mijn ged8 iig!
                                Ik zie daar niet eens een auto en geen enkel gezicht van die drie mannen die daar lopen kijkt naar rechts
                                Onmogelijk dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                                  Ik zie daar niet eens een auto en geen enkel gezicht van die drie mannen die daar lopen kijkt naar rechts
                                  Onmogelijk dus
                                  Misschien loopt er voor hen een mooie dame in bikini?

Comment

Misschien loopt er voor hen een mooie dame in bikini?
                                    Of de Koenigsegg, zoals ik zei
                                    Xime, we need you !

Comment

Misschien wel even de nummerplaat wegwerken in that case.
                                      tis nen duits

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        tis nen duits
                                        Wat verandert dat aan de zaak?

Duitsers zijn ook mensen.

Comment

Wat verandert dat aan de zaak?

Duitsers zijn ook mensen.
                                          Duitser = Belgisch autoforum ..
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X