Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenwat moet hij dan doen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenwat moet hij dan doen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDa's de vader van een vriend van mij. Heb nog een weekje voor hem gewerkt, en kwam de laatste dag eens revven voorbij de werf... Geluid is niet normaal!!
Binnenin zwart alcantara gecombineerd met carbon, he-mels...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZalige foto's Tom!
Ik denk aan de Alpina, de Ford en de heerlijk oude SL!
Danku
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanotus Bekijk Berichten1 week gewerkt, ook gene vetten eh
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZalige foto's Tom!
Ik denk aan de Alpina, de Ford en de heerlijk oude SL!
thx,
die 190 SL is inderdaad prachtig, dat interieur !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtenik denk dat ik die 3 alpina gisteren in tienen heb zien rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenDa's de vader van een vriend van mij. Heb nog een weekje voor hem gewerkt, en kwam de laatste dag eens revven voorbij de werf... Geluid is niet normaal!!
Binnenin zwart alcantara gecombineerd met carbon, he-mels...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenIk denk niet dat je alcantara kunt krijgen in een Scuderia ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVetjes! Maar het blijft een vrouwenbak.
Als penitentie mag je 10 weesgegroetjes bidden jongeman
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenEen M6 in Sepang Bronze noem jij een vrouwenbak ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenEen M6 in Sepang Bronze noem jij een vrouwenbak ?
Een 6-serie is gewoon voor vrouwen, en de cabrio al helemaal.
Comment
Comment