probeer daar nog maar eens op te vallen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mijn jaarlijkse vakantie heb ik dit jaar doorgebracht te Monaco. Ben daar 10 dagen gebleven, is echt niet normaal wat daar allemaal rondrijdt. Was wel nog meer onder de indruk van de yachten daar...
Als je zoveel moois bij elkaar ziet treedt de gewenning wel op, je kijkt niet meer op of om voor de zoveelste ferrari, lamborghini, Rolls of Bentley.
toch een paar foto' genomen, bij deze...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk BerichtenMijn jaarlijkse vakantie heb ik dit jaar doorgebracht te Monaco. Ben daar 10 dagen gebleven, is echt niet normaal wat daar allemaal rondrijdt. Was wel nog meer onder de indruk van de yachten daar...
Als je zoveel moois bij elkaar ziet treedt de gewenning wel op, je kijkt niet meer op of om voor de zoveelste ferrari, lamborghini, Rolls of Bentley.
toch een paar foto' genomen, bij deze...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten4 rings, wat is dat toy ding op de 1e foto?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
the end
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAh! You've seen the zonda.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAh! You've seen the zonda.
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk Berichtenmagnifique car, heb ook een veyron zien rijden, maar had mijn camera toen niet bij
De Bugatti vind ik zo lomp.
Comment
Comment