Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verschillende van deze speeltjes tegen gekomen op de 24h, slechts een op foto gezet:

Wat een wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
      Verschillende van deze speeltjes tegen gekomen op de 24h, slechts een op foto gezet:

Wat een wagen
      Zalige nummerplaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Zalige nummerplaat
        Dat zijn de platen van de persauto's van Porsche.. Allé, dat meen ik mij toch te herinneren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
          Dat zijn de platen van de persauto's van Porsche.. Allé, dat meen ik mij toch te herinneren
          Zou wel goed kunnen want ik heb meerdere auto's met zo een rare nummerplaten gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
            Kan zijn, de porsche dealer in Latem heeft een nummerplaat met " GT3.RS" erop. (natuurlijk voor een GT3 rs)

Comment

• Comment

• 4.2l hieronder

Zal wel een fake 190 Evo zijn

Comment

• Zal wel een fake 190 Evo zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                    Die heb ik eergisteren ook gespot, op dezelfde plek.
                    Limburg ergens? Gisteren roadtrip gedaan van Brugge naar Bochelt Achter interieur geweest en terug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                      4.2l hieronder

En dan plakken ze er zo'n gigantische GB-sticker op... ik versta da nie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Ja, snap ik ook niet...als het nu een ALDI sticker was geweest oké..maar GB inderdaad dat hoort niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Zal wel een fake 190 Evo zijn
                          in de buurt van kleine brogel? Dan is het een fake

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                            Ja, snap ik ook niet...als het nu een ALDI sticker was geweest oké..maar GB inderdaad dat hoort niet.
                            Lol, ik zag het al aankomen eigenlijk.

Comment

• Mooie foto's hier op de voorbije pagina's, gasten!
                              Heb ook wat gespot deze week...

Comment

• In brussel...

Comment

• ...en in het vuile gat van brussel vandaag deze gezien, tussen de hoertjes en de makkaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                    Mooie foto's hier op de voorbije pagina's, gasten!
                                    Heb ook wat gespot deze week...

Dat is een omgebouwde Mustang GT geloof ik, ben hem ook eens tegengekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Inderdaad, maar het is misschien verplicht door de Britse wet om in het buitenland steeds een sticker te dragen?

Comment

• Mijn eerste in het wild
                                        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                          in de buurt van kleine brogel? Dan is het een fake
                                          Bij de kazerne van Leopoldsburg.
                                          Indertijd ook nog tegengekomen. Staat ook te koop.

Comment

Working...
                                          X