Knappe foto's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWaar hebt ge die foto's getrokken?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenEen preview van vandaag
als ik nog goed genoeg ben he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenTuurlijk, u bent eigenaar/kennis of gewoon liefhebber?
Foto is wel met een analoog toestel genomen, ik kan hem geven op 1800x1200 px, en anders ga je het negatief moeten komen halen
(ik Pm u wel)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenEen preview van vandaag
als ik nog goed genoeg ben he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenWow Die slr roadster, het blijft een mooie verschijning...
Die mensen zijn precies ook niet zo oud, sponsering van pappie en mammie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenHeeft er niemand die zalige zwart-oranje GT3 RS in knokke gespot? En op de place m'as tu vu stond er een tent van de audi garage met de RS6, S3, R8, S5 enz...
da's even wegdromen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenV-V going analoog? waarom weet ik daar weer niets van verdomme
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenAan het André Demetshuis ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenKan ik daar een max-formaat van krijgen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk BerichtenGranturismo S
En wanneer heb je die gespot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenWaar heb je die gezien?
Eentje van de streek denk ik
Om de paar weken zie ik hem verschillende keren door 't stad cruisen, zodat iedereen hem gezien heeft
Comment
-
Station bilzen idd , stond er rond 15 u en nope , Hoeselaar
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenWtf?! Dat is aan het station in Bilzen Mede-Bilzenaar dan, of niet?
En wanneer heb je die gespot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenWow Die slr roadster, het blijft een mooie verschijning...
Die mensen zijn precies ook niet zo oud, sponsering van pappie en mammie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
Ola, een kenner, klopt inderdaad. Passeer er soms met de MTB, mooie streek.
Comment
Comment