Aha, ja hij blijft er maar staan éh..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDenniske is 'n photoshopper inderdaad, iedereen doet het tegenwoordig, why not eigenlijk hé.
Levels, verscherpen,contrast!
Want alles via de auto levels, auto contrast,... geeft toch niet veel verandering. Manueel daarentegen wel.
Hoe krijg je die zwarte lensomranding daarbij (niet het kader...)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenIk nog niet... Zal me er eens moeten op vastzetten. Tips enz. welkom via pm
Want alles via de auto levels, auto contrast,... geeft toch niet veel verandering. Manueel daarentegen wel.
Hoe krijg je die zwarte lensomranding daarbij (niet het kader...)?
Comment
-
Wat een onzin, een truckersmeeting en dan nog meer dan 600.Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenDe zondag een truckers meeting tegenkomen, er waren een dikke 600 trucks aanwezig. Allemaal niet kunnen filmen, maar bon.
Het was wel plezant om al dat groot geweld een keer te zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat een onzin, een truckersmeeting en dan nog meer dan 600.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVignetering?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenNeen, nen Toyota.
Weet je ook dewelke?
Ik dacht dat ik een scoop en weet ik veel wat nog allemaal gezien had .. blijkt het ding al van 2006 op de markt te zijn, ik had het nooit gezien.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk BerichtenAha, ja hij blijft er maar staan éh..
Er staat daar ook een zwarte Mercedes jeep (buiten,voor tralies)
ook een schoon bakske
Is dat in Halen?
EDIT : is al bevestigd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
Cool ding, en dat zeg ik niet snel van een jeep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDenniske is 'n photoshopper inderdaad, iedereen doet het tegenwoordig, why not eigenlijk hé.
Levels, verscherpen,contrast!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk BerichtenTake it easy....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenFJ Cruiser
Machtige muziekinstallatie, maar zuipen dat dat doet
Comment
Comment