Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Veel zotter krijgt ge het ni me dunkt. En weten dat ik een HOOP niet gepost heb (RR, SLR722, Ferrari's, Spykers, etc etc).

Comment

• @ die 'vuilniskar' - dat zijn idd soor van mobilhome, maar niet je typishe fiat ofzo deze kunnen echt wel het zware werk aan. Meer info op http://www.unicat.net/
                Ben zo vorig jaar in the middle of nowhere in het zuiden van chili een heel grote tegengekomen die bovendien dan nog op Belgishe nr platen stond! Bleek een belg te zijn uit vlaams brabant die met vrouw en kinderen alle continenten rond trok met dit voertuig. Heb dan nog eventjes met die mensen mee gereden en was echt super! Check op de link ook zeker de interieur foto's eens - - jawadde, very nice. De prijs is er dan ook naar (die vind je ook op de site)...

@ pix van rami: ben ook reeds veel de kanten van monterey geweest en uiteraard ook veel moois kunnen spotten, maar dat komt toch nog helemaal niet in de buurt van bovenstaande posts
                Last edited by Boogie_Boy; 21/08/2008, 05:32.

Comment

• @Rami: naar Monterey geweest ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                    @Rami: naar Monterey geweest ?

Comment

• Heh, neenee, gewoon wa fotootjes van LP die ik jullie niet wou onthouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                        Heh, neenee, gewoon wa fotootjes van LP die ik jullie niet wou onthouden.
                        Ah jammer. Ik zou hun gezicht wel eens zien als je daar staat met een huurwagen en je zegt "I drive a Lamborghini"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                          @Rami: naar Monterey geweest ?
                          Wat en waar is Monterey?

Ik zie de Veyron Targa daar tussen staan, is dat waar Pebble Beach ligt mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                            Wat en waar is Monterey?

Californie toch?

Comment

• Prachtige verzameling, Rami!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Ah jammer. Ik zou hun gezicht wel eens zien als je daar staat met een huurwagen en je zegt "I drive a Lamborghini"

En dan ... ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                  Wat en waar is Monterey?

Yep, Pebbles Beach.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                    En dan ... ???
                                    Is er koffie?

Comment

• @ Rami: met wat reed jij daar rond ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                        @ Rami: met wat reed jij daar rond ?
                                        Niet, hij zat in België

Comment

• Maar wat is het nut van dat te zeggen.

Comment

Working...
                                          X