Ouders en broer naar Stockholm geweest (ik heb 2de zit ). En natuurlijk maar 2 auto's gespot: "ne raaren groenen" en ne "ne rooden, verzekers ne Ferrari" . Het zijn niet echt de grootste autoliefhebbers. Maar naar het schijnt reed er ook een Ford GT en nog vele Lambo's en Ferrari's rond. En ik heb dixit m'n broer héééél wat blond kortgerokt vrouwelijk schoon gemist GRMBL, dus volgend jaar beter studeren .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenNeen wij hebben ons niet vergist.
Wij hebben nog een staan van voor de facelift en dan is het wel CL. Als je goed kijkt dan zie je achteraan een ruitje en dat heeft de CLC niet......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenNeen wij hebben ons niet vergist.
Wij hebben nog een staan van voor de facelift en dan is het wel CL. Als je goed kijkt dan zie je achteraan een ruitje en dat heeft de CLC niet......
De huidige:
Het vorige model:
De voorganger van de CLC (eigenlijk gewoon hetzelfde model maar dan zonder de opsmuk die hem doen lijken op de nieuwe C-Klasse) heette C-Sportcoupé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenEen CL 200 CDI bestaat toch helemaal niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHet laagste model dat je daar in kan of kon krijgen is waarschijnlijk de 500, en alle modellen zijn op benzine.
Comment
-
Klopt dit is een fout maar de fout komt nog redelijk veel voor: als je "CL" opzoekt op (belgische) 2dehandswagensite's staan er C-sportcoupés tussen . Maar het is wel schandalig dat een Mercedes-dealer deze fout maakt!Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenGeloof me nu maar...... ik werk er bijna 5 jaar. Officieel noemde deze wagen CL coupé.
En officieus?
CLC =/= CL Coupé hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIs er koffie?
André Van duin als schooljongen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
Langs de andere kant zouden ze in de garage beter C 200 CDI Sportcoupé zetten.
Op de prijsfiche van een E zetten ze toch ook niet W200 CDI.
Comment
-
-
-
Comment