Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNeen. Maar ik weet niet wat het dan wel is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door justijn Bekijk BerichtenHet is een S65 AMG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJep kan je zien aan die uitlaten die aan elkaar vasthangen per twee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenEn aan de badge? :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Welk kleur is dat? Doet me denken aan dat typische LP640-grijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk BerichtenAls jij dat kan lezen heb ik een bril nodig
Comment
-
Gisteren Knokke. Leuke wagens gezien
De opmerkelijkste was toch wel de 599GTB met bicolor dak enorm vet!
Zaten achtereaan zelfs koffers van 599GTB in. Er waren mensen foto's aan 't trekken, niemand ?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjakie5V Bekijk Berichtenstond bij klanten op den oprit, zou al zo'n 30 jaar in hun bezit zijn, zijn die al zo oud?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dieterius Bekijk Berichtenkwaliteit valt toch nog mee, om vanachter een vuile autoruit te trekken
(Heb je die foto in Brugge getrokken?)
Foto is overigens in Gent getrokken aan de Charles de Kerckhovelaan.
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten... dat is zo'n trend tegenwoordig eh ...'ja sorry van de slechte kwaliteit hoor.. is getrokken met mijn [insert-random-bling-bling-mobiel-apparaat]' ... terwijl de foto op zich dan nog best van degelijke kwaliteit is.
no offence hé... maar als men echt over de kwaliteit beschaamd zou zijn (sorry, mijn excuses voor de kwaliteit) dan post men ze toch niet ..?
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenwhatever dat die ruit vuil is, iedereen weet nu toch dat hij een iphone heeft
Comment
-
gespot in Sint-truiden :-)Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinny Bekijk Berichtengespot in Sint-truiden :-)
Comment
-
Comment