Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tMAZ Bekijk Berichten
    ROFL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      smijt dat er ineens even tussen

prachtmateriaal!
      Thanks, mooi compliment!

Comment

• Ferrari 360CS gisteren:

Tjah .....................

......... wat doe je eraan hé?

Comment

• Kreeg u nog een duimpje omhoog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten
            Kreeg u nog een duimpje omhoog?
            Jahoor, zeker weten. Was een sympathieke pee. Spijtig dat zijn madam een bekke met de "poepers" zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Ferrari 360CS gisteren:

Tjah .....................

......... wat doe je eraan hé?
              Objects in mirror are losing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                Die op de poster was onderste boven van het 'paard' tot de stier langskwam....

@Rami

Volgens mij staan die vinnen nooit naar beneden. Zoveel vetter.
                We wouden deze namiddag nog naar Knokke gaan (en je misschien tegen te komen) maar ze voorspelden regen. Verkeerd gegokt blijkbaar

Gij durverke gij

Ik had het gezicht van die 360 eigenaar wel eens willen zien, toen je hem voorbij stak

Trouwens, voor wanneer is de kleine spruit eigenlijk uitgerekend? Alles goed met de misses?

Comment

• er zijn trouwens kinderzitjes voor in murcies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                    Die op de poster was onderste boven van het 'paard' tot de stier langskwam....

@Rami

Volgens mij staan die vinnen nooit naar beneden. Zoveel vetter.
                    We wouden deze namiddag nog naar Knokke gaan (en je misschien tegen te komen) maar ze voorspelden regen. Verkeerd gegokt blijkbaar

Gij durverke gij

Ik had het gezicht van die 360 eigenaar wel eens willen zien, toen je hem voorbij stak

Trouwens, voor wanneer is de kleine spruit eigenlijk uitgerekend? Alles goed met de misses?
                    Ik vind ook dat het een stuk agressiever toont (met de happers omhoog) maar als de motor geen extra koeling nodig heeft dan gaan ze automatisch naar beneden. Je kan ze 'forceren' vanuit de cabine maar ze gaan terug toe eens je de 60km/u gepasseerd bent.

Meteox.be ... mijn beste vriend dezer dagen

Die CS eigenaar zag er mij ne coole pee uit. Ff mee aan 't spelen geweest maar niet te zot. Ik moet eerlijk toegeven dat zijn geluid indrukwekkend was ... vooral in den tunnel! Ik moet dringend die MS uitlaat hebben!!!

Alles dik in orde, thx 4 asking

Comment

• Aston Martin V8 vantage

Comment

• Miljaar, van een mooie foto gesproken!

Comment

• Zeldzame wagen: Lotus Esprit Tubo

Last edited by ; 01/09/2008, 18:18.

Comment

• De eigenaar verkoopt hem trouwens!
                            Last edited by ; 01/09/2008, 18:19.

Comment

• Ah dan zal jij dat wel geweest zijn die me aan de zee heeft wakker gemaakt toen ik rustig naar de motogp was aan het loeren........ ff doortrekken noemen ze dat......

Comment

Die velgen zijn om ziek van te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                  Ah dan zal jij dat wel geweest zijn die me aan de zee heeft wakker gemaakt toen ik rustig naar de motogp was aan het loeren........ ff doortrekken noemen ze dat......
                                  In auto heb je geen radio nodig, dat is waar

Comment

• Hoy Rami, blijkbaar ben je geen onbekende onder de spotters in België, voor mij was het de eerste keer dat ik je in Knokke heb gezien, je zal wel herkennen waar deze foto genomen is neem ik aan , trouwens ook de eerste keer dat ik een LP640 Roadster zie op de openbare weg, wat een prachtig geluid trouwens! Prachtige kleurencombinatie ook en inderdaad zoals anderen en jezelf hier aangeven met de happers omhoog is ie nog zoveel indrukwekkender! Dit is de enige foto die ik kan maken ik was te verbauwereerd dat ik deze zag passeren

Groeten

Comment

Buiten het feit dat dit zo afschuwelijk is... hebben de remmen van een Gemballa geen lucht nodig om af te koelen? Of zijn het keramische schijven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk Berichten
                                        Buiten het feit dat dit zo afschuwelijk is... hebben de remmen van een Gemballa geen lucht nodig om af te koelen? Of zijn het keramische schijven?
                                        Ik vind de meeste 911 tuning schijtlelijk.

Torhout spotje

Comment

• Voor de meeste west-vlaamse forumers zal deze plaats wel niet vreemd zijn

Comment

Working...
                                          X