Oorspronkelijk geplaatst door tMAZ
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtensmijt dat er ineens even tussen
prachtmateriaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk BerichtenKreeg u nog een duimpje omhoog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenFerrari 360CS gisteren:
Tjah .....................
......... wat doe je eraan hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
@Rami
Volgens mij staan die vinnen nooit naar beneden. Zoveel vetter.
We wouden deze namiddag nog naar Knokke gaan (en je misschien tegen te komen) maar ze voorspelden regen. Verkeerd gegokt blijkbaar
Gij durverke gij
Ik had het gezicht van die 360 eigenaar wel eens willen zien, toen je hem voorbij stak
Trouwens, voor wanneer is de kleine spruit eigenlijk uitgerekend? Alles goed met de misses?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenDie op de poster was onderste boven van het 'paard' tot de stier langskwam....
@Rami
Volgens mij staan die vinnen nooit naar beneden. Zoveel vetter.
We wouden deze namiddag nog naar Knokke gaan (en je misschien tegen te komen) maar ze voorspelden regen. Verkeerd gegokt blijkbaar
Gij durverke gij
Ik had het gezicht van die 360 eigenaar wel eens willen zien, toen je hem voorbij stak
Trouwens, voor wanneer is de kleine spruit eigenlijk uitgerekend? Alles goed met de misses?
Meteox.be ... mijn beste vriend dezer dagen
Die CS eigenaar zag er mij ne coole pee uit. Ff mee aan 't spelen geweest maar niet te zot. Ik moet eerlijk toegeven dat zijn geluid indrukwekkend was ... vooral in den tunnel! Ik moet dringend die MS uitlaat hebben!!!
Alles dik in orde, thx 4 asking
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenAh dan zal jij dat wel geweest zijn die me aan de zee heeft wakker gemaakt toen ik rustig naar de motogp was aan het loeren........ ff doortrekken noemen ze dat......
Comment
-
Hoy Rami, blijkbaar ben je geen onbekende onder de spotters in België, voor mij was het de eerste keer dat ik je in Knokke heb gezien, je zal wel herkennen waar deze foto genomen is neem ik aan , trouwens ook de eerste keer dat ik een LP640 Roadster zie op de openbare weg, wat een prachtig geluid trouwens! Prachtige kleurencombinatie ook en inderdaad zoals anderen en jezelf hier aangeven met de happers omhoog is ie nog zoveel indrukwekkender! Dit is de enige foto die ik kan maken ik was te verbauwereerd dat ik deze zag passeren
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tMAZ Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSR Bekijk BerichtenBuiten het feit dat dit zo afschuwelijk is... hebben de remmen van een Gemballa geen lucht nodig om af te koelen? Of zijn het keramische schijven?
Torhout spotje
Comment
Comment