Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gezien in oudenaarde
    Last edited by ; 01/09/2008, 22:14.

Comment

• Een kruisje?

Comment

• Probleem om foto erop te krijgen

Comment

• Je moet alleen de IMG code gebruiken

Comment

• Bedankt, het is gelukt maar wel in klein formaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
              Dit heb ik gisteren gezien, weet iemand wat dit is?
              Ik gok op een Caterham of een Donkervoort.

Indien nog niet gevonden een Ronart.... http://www.ronart.co.uk/
              Last edited by ; 02/09/2008, 13:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fiatteken Bekijk Berichten

gezien in oudenaarde
                Wat gruwelijk dik! En dan in die kleur! Pff, hier gaat mijn bloeddruk van omhoog hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scorpio_Stvn Bekijk Berichten
                  Zeldzame wagen: Lotus Esprit Tubo

Schitterend ding. Alleen die aftermarket uitlaten ben ik erg benieuwd naar aangezien ze niet standaard zijn.

Comment

• Tevens elke zondag te bezichtigen aan de kerk in Kalmthout in een donkerblauwe kleur.
                    Is van een mééméé die er mee naar de kerk gaat

Comment

(Zucht)
                      Zou er enkel andere velgen opzetten...
                      Heeft er iemand op het forum zo'n toestel?

Comment

• Ik wil ook een Esprit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                          Ik wil ook een Esprit
                          Deze bijvoorbeeld?
                          AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Als we nu eens samenleggen
                          Om de week rijden we ermee en we delen de kosten (gezien de kilometers, natuurlijk)... Zou je zoiets als daily kunnen gebruiken?

Deze past misschien beter binnen het budget: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=141340592

Last edited by ; 03/09/2008, 00:21.

Comment

• Voorsmaakje Waregem koerse. Helaas was het schijtweer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                              Voorsmaakje Waregem koerse. Helaas was het schijtweer.

Kheb die hier ook zien rijden, weer viel nog 'tamelijk' mee toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                Kheb die hier ook zien rijden, weer viel nog 'tamelijk' mee toch
                                Ja het kon erger, maar vanaf een uur of 5u30 goot het toch behoorlijk.

Comment

• Vanochtend viel me plots op dat de buurman een andere auto had. In plaats van de 745d zag ik hem in een 760Li stappen. Hopelijk is het zijn nieuwe en geen vervangwagen of zo. Eens kijken of hij er vanavond nog staat

Antwerpen is't Stad
                                  en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                    Ik wil ook een Esprit
                                    De eigenaar zoekt een liefhebber om hem over te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                      (Zucht)
                                      Zou er enkel andere velgen opzetten...
                                      Heeft er iemand op het forum zo'n toestel?
                                      Ik heb er eentje, eentje van de slechts 25 in Belgie (en van S4 wereldwijd slechts +300) : zie http://spots.autogespot.com/viewimag...30082008193139

Wat die zwarte betreft : is n Esprit SE, met idd aftermarket quad uitlaat. Hij heeft er blijkbaar nog n spoiler van de V8/S4s/GT3 en dito nummerplaathouder.

Waar is die foto getrokken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                        Ik heb er eentje, eentje van de slechts 25 in Belgie (en van S4 wereldwijd slechts +300) : zie http://spots.autogespot.com/viewimag...30082008193139

Wat die zwarte betreft : is n Esprit SE, met idd aftermarket quad uitlaat. Hij heeft er blijkbaar nog n spoiler van de V8/S4s/GT3 en dito nummerplaathouder.

Waar is die foto getrokken ?
                                        De eigenaar woont in Leffinge, foto is getrokken in Gistel, waar hij mij kwam ophalen voor een ritje.
                                        Het is inderdaad een SE (van 1990), er zijn slechts 10000 van gemaakt over heel de wereld.
                                        Die van u is trouwens ook een magnifiek exemplaar, proficiat!

Comment

De eigenaar woont in Leffinge, foto is getrokken in Gistel, waar hij mij kwam ophalen voor een ritje.
                                          Het is inderdaad een SE (van 1990), er zijn slechts 10000 van gemaakt over heel de wereld.
                                          Die van u is trouwens ook een magnifiek exemplaar, proficiat!
                                          Dank je ; die wagen trekt verdacht veel op mijn oude SE die recentelijk nog te koop stond (niet bij mij maar bij de huidige eigenaar)

Wat betreft productie-aantallen : in 1990 zijn er 968 SE's geproduceerd ; in 1996 zijn er 339 S4's geproduceerd, wereldwijd (dus alle cijfers zijn inclusief LHD/RHD)

Mooie SE

BTW : totaal aantal Esprits ooit gebouwd (dus incl Guigaro/Stevens modellen) = 10675 , daarvan 25 in Belgie

Comment

Working...
                                          X