Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fiatteken Bekijk Berichten

gezien in oudenaarde
    Ik heb hem ook gespot hiere in Izegem, ik denk gisteren of eergisteren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
      Vanochtend viel me plots op dat de buurman een andere auto had. In plaats van de 745d zag ik hem in een 760Li stappen. Hopelijk is het zijn nieuwe en geen vervangwagen of zo. Eens kijken of hij er vanavond nog staat
      760Li zonder chauffeur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
        760Li zonder chauffeur?
        Wat erg.
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          Wat erg.
          vinnek idd vrij belachelijk ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
            Vanochtend viel me plots op dat de buurman een andere auto had. In plaats van de 745d zag ik hem in een 760Li stappen. Hopelijk is het zijn nieuwe en geen vervangwagen of zo. Eens kijken of hij er vanavond nog staat
            Zalig!!

Comment

Bwah, mss een family man die graag met het gezin op reis gaat ofzo, en die daarbij de zalige keuze maakt om een V12'ke te rijden. Vind ik toch niet zo belachelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                Ik heb er eentje

Wat en prachtige kar dat je daar hebt! Love it.
                Helaas ligt Maldegem dicht bij Brugge, en ligt Heist daar zeer ver vandaan... Een spot (of zelfs eens meerijden ) zit er niet direct in dus

Je draadje bij "mijn britse wagen" bevat wel foto's, maar ik kan ze niet zien (het alom beruchte rode kruisje steekt daar de kop op..). Zou je die willen aanpassen, aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                  Bwah, mss een family man die graag met het gezin op reis gaat ofzo, en die daarbij de zalige keuze maakt om een V12'ke te rijden. Vind ik toch niet zo belachelijk.
                  ne 760i zal dan wel voldoen hé... heb je ineens die lelijke strepen ni op u dak en ramen

Comment

760Li zonder chauffeur?
                    Hij is misschien chauffeur van beroep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      760Li zonder chauffeur?
                      Ne Signum 1.9 CDTI zonder chauffeur, da's pas erg...

Comment

• Deze ben ik tegengekomen toen ik bij een klant aan het werken was.

Sorry voor de slechte kwaliteit maar het is met een gsm genomen in een donkere kelder.

Comment

Ik heb er eentje, eentje van de slechts 25 in Belgie (en van S4 wereldwijd slechts +300) : zie http://spots.autogespot.com/viewimag...30082008193139

Wat die zwarte betreft : is n Esprit SE, met idd aftermarket quad uitlaat. Hij heeft er blijkbaar nog n spoiler van de V8/S4s/GT3 en dito nummerplaathouder.

Waar is die foto getrokken ?
                          Heb je die Esprit nieuw gekocht of was de vorige eigenaar een zekere Delmotte?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                            Deze ben ik tegengekomen toen ik bij een klant aan het werken was.

*Lancer*

Sorry voor de slechte kwaliteit maar het is met een gsm genomen in een donkere kelder.
                            In dit geval zou ik echt wel de nummerplaat onleesbaar maken hoor. Wel knappe spot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                              mijn SE heb ik uit NL ; mijn S4 heb k gekocht van n kerel in Tongeren, die m nooit ingeschreven heeft, die daarvoor was n man uit t Antwerpse ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                                mijn SE heb ik uit NL ; mijn S4 heb k gekocht van n kerel in Tongeren, die m nooit ingeschreven heeft, die daarvoor was n man uit t Antwerpse ... die heeft m gekocht van n kerel uit Duitsland (de eerste eigenaar)

Comment

• Die plak van die lancer heb ik nog al gezien (hier ergens op foto mssch?)

Comment

• Jep ik ken die plaat ook.

Comment

• Porsche cayenne turbo techart
                                      www.flickr.com/buysie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                        Die plak van die lancer heb ik nog al gezien (hier ergens op foto mssch?)
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        Jep ik ken die plaat ook.
                                        Wss op het circuit van zolder. Hij rijd mee met de belcar. en tijdens vrije trainingsdagen rijd hij ook met zen eigen wagen op het circuit.

Comment

Ik heb er eentje, eentje van de slechts 25 in Belgie (en van S4 wereldwijd slechts +300) : zie http://spots.autogespot.com/viewimag...30082008193139
                                          Fantastisch, mijn complimenten. Zoveel doen er helaas nooit mee aan onze clubritten.

Comment

Working...
                                          X