Oorspronkelijk geplaatst door fiatteken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenVanochtend viel me plots op dat de buurman een andere auto had. In plaats van de 745d zag ik hem in een 760Li stappen. Hopelijk is het zijn nieuwe en geen vervangwagen of zo. Eens kijken of hij er vanavond nog staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten760Li zonder chauffeur?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWat erg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenVanochtend viel me plots op dat de buurman een andere auto had. In plaats van de 745d zag ik hem in een 760Li stappen. Hopelijk is het zijn nieuwe en geen vervangwagen of zo. Eens kijken of hij er vanavond nog staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenvinnek idd vrij belachelijk ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenIk heb er eentje
Wat en prachtige kar dat je daar hebt! Love it.
Helaas ligt Maldegem dicht bij Brugge, en ligt Heist daar zeer ver vandaan... Een spot (of zelfs eens meerijden ) zit er niet direct in dus
Je draadje bij "mijn britse wagen" bevat wel foto's, maar ik kan ze niet zien (het alom beruchte rode kruisje steekt daar de kop op..). Zou je die willen aanpassen, aub?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenBwah, mss een family man die graag met het gezin op reis gaat ofzo, en die daarbij de zalige keuze maakt om een V12'ke te rijden. Vind ik toch niet zo belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten760Li zonder chauffeur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichtenvinnek idd vrij belachelijk jaOorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten760Li zonder chauffeur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenIk heb er eentje, eentje van de slechts 25 in Belgie (en van S4 wereldwijd slechts +300) : zie http://spots.autogespot.com/viewimag...30082008193139
Wat die zwarte betreft : is n Esprit SE, met idd aftermarket quad uitlaat. Hij heeft er blijkbaar nog n spoiler van de V8/S4s/GT3 en dito nummerplaathouder.
Waar is die foto getrokken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk BerichtenDeze ben ik tegengekomen toen ik bij een klant aan het werken was.
*Lancer*
Sorry voor de slechte kwaliteit maar het is met een gsm genomen in een donkere kelder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenHeb je die Esprit nieuw gekocht of was de vorige eigenaar een zekere Delmotte?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenHeb je die Esprit nieuw gekocht of was de vorige eigenaar een zekere Delmotte?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDie plak van die lancer heb ik nog al gezien (hier ergens op foto mssch?)Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJep ik ken die plaat ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk BerichtenIk heb er eentje, eentje van de slechts 25 in Belgie (en van S4 wereldwijd slechts +300) : zie http://spots.autogespot.com/viewimag...30082008193139
Comment
Comment