Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Bwah, mss een family man die graag met het gezin op reis gaat ofzo, en die daarbij de zalige keuze maakt om een V12'ke te rijden. Vind ik toch niet zo belachelijk.
Gaan nooit met de auto op reis maar ze hebben graag wat luxe
@ DIvision ; zalige pics ,Heb je Carrera GT als wallpaper?
Dat blijven toch de meest fantastische velgen van de laatste jaren! Een welgemeende f** u naar al die chrome troep waar zelfs Bentley zich schuldig aan maakt (laten we zeggen Volkswagen).
Vanochtend viel me plots op dat de buurman een andere auto had. In plaats van de 745d zag ik hem in een 760Li stappen. Hopelijk is het zijn nieuwe en geen vervangwagen of zo. Eens kijken of hij er vanavond nog staat
Een zwarte met individual velgen en Duitse platen?
Stond in Brasschaat iets voorbij Phil1 z'n huis.
Dat blijven toch de meest fantastische velgen van de laatste jaren! Een welgemeende f** u naar al die chrome troep waar zelfs Bentley zich schuldig aan maakt (laten we zeggen Volkswagen).
Helemaal akkoord! Het zijn volgens mij één van de meest tijdloze velgen ooit. Hoe langer je er naar kijkt hoe mooier ze worden.
Zou ik de link mss mogen hebben? Ik wil een nieuwe achtergrond.
Mag ook via pm hoor.
Stuur me even een pm met het gewenste formaat + je mailadres, dan ga ik hem in je mailbox bezorgen. Buysie, als je hetzelfde kan doen, dan kan ik er 2 tegelijk verwerken.
Comment