Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Prachtig!

Heb je die F360 soms in grote resolutie?

Comment

• ik dacht dat hier foto's moesten komen die je zelf hebt getrokken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vinny Bekijk Berichten
          ik dacht dat hier foto's moesten komen die je zelf hebt getrokken...
          JIj hebt goed gedacht, Vinny!

Comment

Naar wie is dat gericht?

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
            Prachtig!

Jepjep, dan wordt het er wel eentje met zwarte balken er onder waarschijnlijk omdat de niet-boeiende-onderdelen eruit geknipt zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              760Li zonder chauffeur?
              Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
              Wat erg.
              Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
              vinnek idd vrij belachelijk ja
              Ik snap niet wat daar belachelijk aan is.

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Zalig!!
              Was ook mijn eerste gedacht. Vanavond eens langs gaan bij de buren denk ik

Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
              Bwah, mss een family man die graag met het gezin op reis gaat ofzo, en die daarbij de zalige keuze maakt om een V12'ke te rijden. Vind ik toch niet zo belachelijk.
              Gaan nooit met de auto op reis maar ze hebben graag wat luxe

Antwerpen is't Stad
              en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                Hij is misschien chauffeur van beroep.
                nee maar zit wel in die branche Al zit hij niet zelf op de baan

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                  Prachtig!

Die velg staat gewoon perfect! Zalig!

Comment

Als je het over de foto's van Division hebt ben je fout, het zijn zijn foto's

Comment

Vinny uit hasselt?

Comment

• @ DIvision ; zalige pics ,Heb je Carrera GT als wallpaper?

www.flickr.com/buysie

Comment

• www.flickr.com/buysie

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten
                              @ DIvision ; zalige pics ,Heb je Carrera GT als wallpaper?

Dat blijven toch de meest fantastische velgen van de laatste jaren! Een welgemeende f** u naar al die chrome troep waar zelfs Bentley zich schuldig aan maakt (laten we zeggen Volkswagen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                Vanochtend viel me plots op dat de buurman een andere auto had. In plaats van de 745d zag ik hem in een 760Li stappen. Hopelijk is het zijn nieuwe en geen vervangwagen of zo. Eens kijken of hij er vanavond nog staat
                                Een zwarte met individual velgen en Duitse platen?
                                Stond in Brasschaat iets voorbij Phil1 z'n huis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Division Bekijk Berichten

Jepjep, dan wordt het er wel eentje met zwarte balken er onder waarschijnlijk omdat de niet-boeiende-onderdelen eruit geknipt zijn.
                                  Zou ik de link mss mogen hebben? Ik wil een nieuwe achtergrond.

Mag ook via pm hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                    Dat blijven toch de meest fantastische velgen van de laatste jaren! Een welgemeende f** u naar al die chrome troep waar zelfs Bentley zich schuldig aan maakt (laten we zeggen Volkswagen).
                                    Helemaal akkoord! Het zijn volgens mij één van de meest tijdloze velgen ooit. Hoe langer je er naar kijkt hoe mooier ze worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Zou ik de link mss mogen hebben? Ik wil een nieuwe achtergrond.

Mag ook via pm hoor.
                                      Stuur me even een pm met het gewenste formaat + je mailadres, dan ga ik hem in je mailbox bezorgen. Buysie, als je hetzelfde kan doen, dan kan ik er 2 tegelijk verwerken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Een zwarte met individual velgen en Duitse platen?
                                        Stond in Brasschaat iets voorbij Phil1 z'n huis.
                                        inderdaad. Is ook een full-indvidual. Dit weekend doe ik er wss een klein ritje mee en ga ik ook ineens een fotoshootje houden.

De plaats waar hij staat is trouwens voor mijn deur

Antwerpen is't Stad

Comment

• Comment

Working...
                                          X