Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Deze is misschien niet meer zo exclusief, je ziet'm vaak in S! Maar hij stond er zo knap! Deze was een stuk properder dan de Saab op de achtergrond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Wat een lelijke velgen!

Het is nochtans een mooi model...
      De velgen vind ik ook ni echt geslaagd, maar ze kunnen ermee door, omdat ze typisch zijn voor de Turbo.
      Van Saab vind ik over't algemeen wel dat ze praaachtige velgen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten

Die uitlaten
        Saab 9-3 Turbo X XWD
        Die uitlaten ... zijn lelijk (neen ... ik heb 't niet zo voor trapezoïde uitlaten)
        'k Versta trouwens niet waarom ze die zwarte tape op de achterlichten laten zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
          die 6 is toch niet zo speciaal, mijn neef heeft er ook zo 1, nog nooit een foto van gemaakt
          en toch is een 6MPS imo heel wat exclusiever dan de meeste wagens op deze pagina(S5,ML..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
            en toch is een 6MPS imo heel wat exclusiever dan de meeste wagens op deze pagina(S5,ML..)
            toch maar eens foto's van nemen dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
              Al die tuningmerken voor Lamborghini's, ik ben er niet voor.
              +1 en zeker hamann niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                Dennis en andere hadden overlaatst een witte LP640 met nr-plaat: FCK-001 gespot:
                Gisteren rond 21.00u op de parking te Waarloos (richting A'pen) zien staan tanken. Valt wel op moet ik zeggen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten

Die 'vis' op de achterkant valt me de laatste tijd bij redelijk veel auto's op.. iemand die weet waarvoor het staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                    Die 'vis' op de achterkant valt me de laatste tijd bij redelijk veel auto's op.. iemand die weet waarvoor het staat?
                    Een of andere letter die men chri (van christe) uitspreekt. Toen de christenen vervolgd werden door de romeinen werd dat teken omgedraaid zodat het op een vis leek en gebruikt als verborgen teken van christendom.

Comment

• Comment

• WTF

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                          Een of andere letter die men chri (van christe) uitspreekt. Toen de christenen vervolgd werden door de romeinen werd dat teken omgedraaid zodat het op een vis leek en gebruikt als verborgen teken van christendom.
                          Heeft die vis niet iets te maken met de getuigen van Jehova?

Comment

• daarnet passeerde er een kudde carbio's (makkelijk een 200 stuks) en andere exoten met op 't eind een old skool Lambo kraam (en de obligate combi vaneigenst ook)... 't was een rit ten voordele van kinder kanker patienten. Ik kon geen betere foto trekken want moest wel beetje achter die combi blijven me dunkt...

Comment

• Zalig. Countach

Welke waren die andere exoten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                Heeft die vis niet iets te maken met de getuigen van Jehova?

Nee, die vis is voor geluk... Komt van een of ander vakantieland. Kennissen hebben het ook.

Comment

• Bmw M5'je, vorige generatie in hasselt gezien, maar het blijft toch wel een brute bak
                                  Ik zei zo héél luid, o.O M5 En die begint ineens te revven
                                  in combo met jaguar xk 4.2l en porsche 996

Foto's zijn van gsm dus slecht...en ook qua positie is het bagger door de weinige shoptijd
                                  Last edited by Br3cht; 13/09/2008, 19:51.

Comment

• Die M5 is een forummer.

Bjorn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                                      Die M5 is een forummer.

Bjorn.
                                      Ahzo
                                      Vriendelijke man, toch zalig dat V8 geluid

Comment

• Ringstikker

Comment

• Vandaag in Antwerpen:

Comment

Working...
                                          X