Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
De velgen vind ik ook ni echt geslaagd, maar ze kunnen ermee door, omdat ze typisch zijn voor de Turbo.
Van Saab vind ik over't algemeen wel dat ze praaachtige velgen hebben.
Die uitlaten ... zijn lelijk (neen ... ik heb 't niet zo voor trapezoïde uitlaten)
'k Versta trouwens niet waarom ze die zwarte tape op de achterlichten laten zitten
Die 'vis' op de achterkant valt me de laatste tijd bij redelijk veel auto's op.. iemand die weet waarvoor het staat?
Een of andere letter die men chri (van christe) uitspreekt. Toen de christenen vervolgd werden door de romeinen werd dat teken omgedraaid zodat het op een vis leek en gebruikt als verborgen teken van christendom.
Een of andere letter die men chri (van christe) uitspreekt. Toen de christenen vervolgd werden door de romeinen werd dat teken omgedraaid zodat het op een vis leek en gebruikt als verborgen teken van christendom.
Heeft die vis niet iets te maken met de getuigen van Jehova?
daarnet passeerde er een kudde carbio's (makkelijk een 200 stuks) en andere exoten met op 't eind een old skool Lambo kraam (en de obligate combi vaneigenst ook)... 't was een rit ten voordele van kinder kanker patienten. Ik kon geen betere foto trekken want moest wel beetje achter die combi blijven me dunkt...
Bmw M5'je, vorige generatie in hasselt gezien, maar het blijft toch wel een brute bak
Ik zei zo héél luid, o.O M5 En die begint ineens te revven
in combo met jaguar xk 4.2l en porsche 996
Foto's zijn van gsm dus slecht...en ook qua positie is het bagger door de weinige shoptijd
Comment