Deze is misschien niet meer zo exclusief, je ziet'm vaak in S! Maar hij stond er zo knap! Deze was een stuk properder dan de Saab op de achtergrond
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat een lelijke velgen!
Het is nochtans een mooi model...
Van Saab vind ik over't algemeen wel dat ze praaachtige velgen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
Die uitlaten
Saab 9-3 Turbo X XWD
'k Versta trouwens niet waarom ze die zwarte tape op de achterlichten laten zitten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtendie 6 is toch niet zo speciaal, mijn neef heeft er ook zo 1, nog nooit een foto van gemaakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenen toch is een 6MPS imo heel wat exclusiever dan de meeste wagens op deze pagina(S5,ML..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAl die tuningmerken voor Lamborghini's, ik ben er niet voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDennis en andere hadden overlaatst een witte LP640 met nr-plaat: FCK-001 gespot:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenDie 'vis' op de achterkant valt me de laatste tijd bij redelijk veel auto's op.. iemand die weet waarvoor het staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEen of andere letter die men chri (van christe) uitspreekt. Toen de christenen vervolgd werden door de romeinen werd dat teken omgedraaid zodat het op een vis leek en gebruikt als verborgen teken van christendom.
Comment
-
daarnet passeerde er een kudde carbio's (makkelijk een 200 stuks) en andere exoten met op 't eind een old skool Lambo kraam (en de obligate combi vaneigenst ook)... 't was een rit ten voordele van kinder kanker patienten. Ik kon geen betere foto trekken want moest wel beetje achter die combi blijven me dunkt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenHeeft die vis niet iets te maken met de getuigen van Jehova?
Nee, die vis is voor geluk... Komt van een of ander vakantieland. Kennissen hebben het ook.
Comment
-
Bmw M5'je, vorige generatie in hasselt gezien, maar het blijft toch wel een brute bak
Ik zei zo héél luid, o.O M5 En die begint ineens te revven
in combo met jaguar xk 4.2l en porsche 996
Foto's zijn van gsm dus slecht...en ook qua positie is het bagger door de weinige shoptijdLast edited by Br3cht; 13/09/2008, 19:51.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDie M5 is een forummer.
Bjorn.
Vriendelijke man, toch zalig dat V8 geluid
Comment
Comment