Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En het mooiste plaatje van mijn vakantie:

Comment

• 3 Ferrari combo's uit Knokke vandaag 14 08 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
        2 Gt Speeds:
        Dat is die van Ben. Nrplaat BD-xxx ?

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
          Dat is die van Ben. Nrplaat BD-xxx ?
          PM.

Comment

PM.
            stond daarjuist ook op het zuid. En trouwens, wat is dat met die M granturismo's in 't stad??? Wij zaten gedurende 1,5uur te dineren en door het raam heb ik 11 verschillende gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              stond daarjuist ook op het zuid. En trouwens, wat is dat met die M granturismo's in 't stad??? Wij zaten gedurende 1,5uur te dineren en door het raam heb ik 11 verschillende gezien.
              Ze zijn populair aan het worden hé? Onlangs heb ik bijvoorbeeld op een week tijd 2 knalrode gezien, een gewone en een S.

Comment

Vandaag in Antwerpen:

Die RR rijdt hier vaak in het dorp rond en die Maybach zie ik vaak in Kapellen en Brasschaat rond tuffe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                  Die RR rijdt hier vaak in het dorp rond en die Maybach zie ik vaak in Kapellen en Brasschaat rond tuffe.
                  idd, heb er al met aan de lichten gestaan, wat voelde ik me klein toen

Trouwens vandaag den "FCK-001" in men kont gehad op den oprit van kleine bareel richting stad...

Lelijk als de nacht, maar wat een machine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                    Die nam het spreekwoord 'de trein nemen' wel heel erg letterlijk

Heb er ooit ook één in Torhout zien passeren.

Comment

• Heb ooit eens camion met een tram van Antwerpen zien passeren, da ding stond er in zen volledige lengte op, op een aangepaste trailer... twas wel een zicht

Comment

• Iemand die meer foto's heeft van dien F430 van Da Noi? (FFI-430)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                          Die nam het spreekwoord 'de trein nemen' wel heel erg letterlijk

waar heb je die gezien? Ik heb vorige week net dezelfde tegengekomen maar dan met drie achtereen

Comment

• Die passeren regelmatig over de brugsesteenweg ( treinen afkomstig van Bombardier te brugge)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
                              3 Ferrari combo's uit Knokke vandaag 14 08 2008

kijk hoe origineel, een 360 ; kijk hoe origineel, een 360 ; kijk hoe origineel, een 360 ...

Bijzonder jammer, maar eigenlijk niet echt exclusief meer. Wel knap uiteraard

Comment

• 430 bedoel je?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichten
                                  kijk hoe origineel, een 360 ; kijk hoe origineel, een 360 ; kijk hoe origineel, een 360 ...

Bijzonder jammer, maar eigenlijk niet echt exclusief meer. Wel knap uiteraard
                                  Driemaal mis
                                  het was namelijk een F430, F430 Spider en F430 Scuderia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door машина Bekijk Berichten
                                    Driemaal mis
                                    het was namelijk een F430, F430 Spider en F430 Scuderia.
                                    MIS, het is 430 scuderia en niet F, bij de andere wel

Comment

• Hahahah . .
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                        waar heb je die gezien? Ik heb vorige week net dezelfde tegengekomen maar dan met drie achtereen
                                        Die foto is op de kruising R8-Brugsesteenweg als ik mij niet vergis

Comment

Working...
                                        X