En het mooiste plaatje van mijn vakantie:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten2 Gt Speeds:
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenPM.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenstond daarjuist ook op het zuid. En trouwens, wat is dat met die M granturismo's in 't stad??? Wij zaten gedurende 1,5uur te dineren en door het raam heb ik 11 verschillende gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenVandaag in Antwerpen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDie RR rijdt hier vaak in het dorp rond en die Maybach zie ik vaak in Kapellen en Brasschaat rond tuffe.
Trouwens vandaag den "FCK-001" in men kont gehad op den oprit van kleine bareel richting stad...
Lelijk als de nacht, maar wat een machine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDie nam het spreekwoord 'de trein nemen' wel heel erg letterlijk
Heb er ooit ook één in Torhout zien passeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDie nam het spreekwoord 'de trein nemen' wel heel erg letterlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten
Bijzonder jammer, maar eigenlijk niet echt exclusief meer. Wel knap uiteraard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bzguy Bekijk Berichtenkijk hoe origineel, een 360 ; kijk hoe origineel, een 360 ; kijk hoe origineel, een 360 ...
Bijzonder jammer, maar eigenlijk niet echt exclusief meer. Wel knap uiteraard
het was namelijk een F430, F430 Spider en F430 Scuderia.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door машина Bekijk BerichtenDriemaal mis
het was namelijk een F430, F430 Spider en F430 Scuderia.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenwaar heb je die gezien? Ik heb vorige week net dezelfde tegengekomen maar dan met drie achtereen
Comment
Comment