Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Exclusieve auto gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Sexy ass

Comment

• Mercedes-Benz S 600

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

MAGNIFIEK!!
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Die velgen heeft iemand daar meer info over???

Comment

• Prachtige RS6!

En wat een foto's!!!! Welk fototoestel gebruik jij?

Comment

• Heerlijke foto's maat! Je verbeterd met de dag.

@Jeroen; Canon Eos 400d.
                  1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                    MAGNIFIEK!!

idd, mooiste combo velgenkleur / carrosseriekleur die ik op M3 heb gezien. Hij staat quasi iedere dag aan de vlindertuin in Knokke.

Comment

• Hallo beste mede-spotters, wat ik daarnet gezien heb, daar ging toch wel eventjes mijn hartje wat sneller van gaan slaan. Ik was gewoon wat aan het rondrijden en wat zeg ik plots, een CL 65 AMG V12 powered by Brabus . Die moest ik gewoon van naderbij gaan bekijken!

Plots kwam de eigenaar van het beestje eraan. Vriendelijke kerel trouwens en natuurlijk ook heel erg trots, hoe zou je zelf zijn. Heb er eventjes met gebabbeld en ja hoor, ik kende hem al van zien want hij heeft nog zo'n CL65 AMG staan thuis maar dan van de vorige generatie. Gene sukkelaar dus...

Toch wel een primeur hier op het forum denk ik. Hij vertelde me dat het origineel een CL65 is die onder hande is genomen door Brabus, goed voor zo'n 730 pk!!!

Hier de foto's! Helaas gsm kwaliteit, had mijn fototoestel niet bij me, maar niet getreurd, ik zal hem ik de toekomst nog veel tegen komen .

Comment

• En deze heb ik ook gezien afgelopen week...

8C , toch ook wel even verschieten, vlug het fototoestel genomen enja gelukt, hij staat erop!

Vantage, deze zie ik dagelijks.

Comment

• wat een kutkleur op die vantage

Comment

• Nog...

Ghibli...

M3...

Comment

• Die ene kerel zijn 'oude' CL 65 staat/stond toch te koop?
                              1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Weet iemand welke velgen dit zijn? toch niet de originele M3 velgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas B. Bekijk Berichten
                                  Weet iemand welke velgen dit zijn? toch niet de originele M3 velgen?
                                  Breyton ...
                                  1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Héél mooie foto's Tom
                                    Die Alfa C8 is toch wel een echte bloedmooie italiaan

Comment

• Die gele AM kom ik ook dikwijls tegen. valt wel op dat kleurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Breyton ...
                                        Ja?

Comment

• Net terug van een citytripje Londen. Jammergenoeg voor mijn foto's was het nogal grijs weer. Maar de auto's !! Ik moest geen moeite doen om AMG's, Bentleys, M's, Astons of Porsches te trekken. Een S-klasse of 7-reeks rijdt daar even vaak rond als een C-klasse bij ons. 5 Maybach's tegengekomen, heel wat Phantoms (helaas enkel 4-deurs) en nog wat:

(aan Harrod's)

Comment

Working...
                                          X